سرلشکر فیروزآبادی:

آتش سوزان هرگونه تهدید نظامی گریبانگیر مهاجمان خواهد شد/ بازرسی از مراکز نظامی و گفتگو با دانشمندان غیرقابل تحقق است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: چنانچه دشمن بخواهد تهدیدات نظامی مشمئزکننده و مضحک خود را عملیاتی سازد، قطعا آتش آن برای آغاز کنندگانش سوزان و وحشتناک خواهد بود.
کد خبر: ۴۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ - 25May 2015

آتش سوزان هرگونه تهدید نظامی گریبانگیر مهاجمان خواهد شد/ بازرسی از مراکز نظامی و گفتگو با دانشمندان غیرقابل تحقق است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پی فرمایشات الهامبخش فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای در مراسم دانشآموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع)، سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی همگان را به پیروی از بیانات معظم له دعوت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ 36 ساله استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی گویایی این واقعیت است که دشمن عنود ملت ایران همواره با استفاده از ابزارهای خود و بهرهگیری از گفتمانی ظالمانه، زورگویانه و متکبرانه تمام تلاش خود را بهکار گرفته است تا مانع رشد و توسعه این شجره طیبه و الهامبخشی آن در سطح جهان و منطقه شود؛ اما شواهد انکارناپذیر تحولات کنونی، کمترین تردیدی را باقی نگذاشته است که دشمن در همه عرصهها دستاوردهایی جز تحقیر و شکست، مقابل عظمت انقلاب اسلامی و ملت ایرانه نداشته است.

با این وجود همواره بر حجم ددمنشیهای خود افزوده است، که مصداق بارز و روشن آن در روند مذاکرات مربوط به انرژی صلحآمیز هستهای به خوبی قابل مشاهده می باشد. مرور مذاکرات هستهای طی ماههای گذشته حکایت از آن دارد که مواضع پنهان و آشکار دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره بر نابودی تاسیسات هستهای صلح آمیز ایران استوار است، و همچنان از ابراز توقعات زیادهخواهانه و غیر منطقی خود نیز ابایی ندارد که از جمله ادعای غیر قابل تحقق بازرسی از مراکز حساس و نظامی، گفتگو با دانشمندان و محققان هسته ای و سایر موارد قابل اشاره میباشد.

البته ملت بزرگ ایران میدانند که اینها همه بهانهها و ضمیمههای رژیمهای سلطه و در راس آن ابرسرمایهداری و صهیونیزم بینالملل، تلاش اصل و اساس شجره طیبه انقلاب اسلامی و پیروزیهای بی بدیل آن در صحنههای داخلی و منطقهای را با چالش و تغییرات طراحی شده مواجه سازند، که به حول و قوه الهی این خواسته شیطانی دشمن هرگز محقق نخواهد شد و ملت غیور ایران همچون جام شیرین از ارزشها و دستاوردهای خود پاسداری می کند.

اینک مصاف گفتمان نوین اسلامی و گفتمان جاهلیت به مرحله حساس و سرنوشت سازی رسیده است و جبهه دشمن با تحمل شکستهای زنجیرهای از ملت ایران، از سر استیصال و ناتوانی همچنان با کوبیدن بر طبل تهدید و زیادهخواهیهای مستکبرانه در مذکرات هستهای، وقیحانه از مطالبات خلاف عقل و منطق و فراتر از چارچوبها و مقررات جاری در نهادهای بینالمللی رونمایی میکند.

به حول و قوه الهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تاسی به منویات فرماندهی کل قوا حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای عزیز و پشتوانههای عظیم مردمی، هر روز توانمندتر از گذشته از حریم انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان، با اقتدار کامل پاسداری میکند و اطمینان میدهد که قادر است در مصادف با دشمنان از این در گرانبها بخوبی حفاظت و حراست کند.

مردم آزاده منطقه و جامعه بزرگ جهانی نیک میدانند طی بیش از سه دهه استقرار این نظام، هیچگونه اقدام زیادهخواهانه و یا تهدید دیگران از ناحیه جمهوری اسلامی ایران مشاهده نشده است. این در حالی است که کشور ما بارها، به دفعات آشکارا توسط مقامات رسمی و رئیس جمهور آمریکای شرور به اقدام نظامی و حتی توسط رژیم غاصب صهیونیستی به حمله هستهای تهدید شده است.

در چنین شرایطی ارتقاء توانمندیهای دفاعی کشور که نیروهای مسلح را به درجه عالی بازدارندگی پشیمانکننده برای دشمنان برساند، امری بدیهی و ضروری به حساب میآید و چنانچه دشمن بخواهد تهدیدات نظامی مشمئز کننده و مضحک خود را عملیاتی سازد، قطعا آتش آن برای آغاز کنندگانش سوزان و وحشتناک خواهد بود، جمهوری اسلامی ایران و جبهه بزرگ مقاومت این را حق مسلم و قانونی خود میداند.

در شرایطی که فرزندان دستگاه دیپلماسی کشور در مصاف با دشمن لجباز در جبهه انرژی صلحآمیز هستهای قرار دارند توجه تام و تمام به تدابیر و فرامین و خطوط تعیین شده رهبری معظم انقلاب اسلامی و در عین حال هوشیاری سایر دستگاه و انجام کمکهای موثر به تیم مذاکرهکننده و تعیین سیاستها و مقررات اجرایی، بیش از پیش ضرورت مییابد.

شهیدان، جانبازان، حماسهآفرینان سوم خرداد و مردم بزرگوار و شهیدپرور ایران شاهد هستند که آحاد نیروهای مسلح کشور با افتخار تحت فرماندهی امام خامنهای عزیز، بر اساس دستورالعملهای ابلاغی، ضمن ارتقاء سطح هوشیاری، وظیفه دارند بر مراقبتهای کمّی و کیفی خود بیش از گذشته بیافزایند، و اجازه هرگونه تحرکی را از هر دشمن شرور سلب نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار