پیام حجت الاسلام شهیدی به مناسبت روز مقاومت دزفول

صلابت و اقتدار مردم ایران را می‌توان در مقاومت مردم دزفول در طول جنگ دید

در پیام رئیس بنیاد شهید آمده است: یکی دیگر از عرصه‌های نمایش ایمان، رشادت و صلابت و اقتدار مردم ایران را می‌توان در مقاومت مردم شهرستان دزفول در برابر حملات و موشک باران رژیم بعثی عراق در طول جنگ ایران و عراق اشاره کرد.
کد خبر: ۴۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ - 25May 2015

صلابت و اقتدار مردم ایران را می‌توان در مقاومت مردم دزفول در طول جنگ دید

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید به مناسبت روز مقاومت و پایداری، روز دزفول پیامی صادر کرده است. متن این پیام به شرح زیر است:

«مردم شهر دزفول یکی از بهترین امتحانهای دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را در تاریخ به یادگار گذاشتند و قهرمانی ماندگاری را به ثبت رساندند و این اثر شگفتآور نتیجه رسوخ و نفوذ ایمان انقلابی تا اعماق روح و جان این مردم است.»

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

یکی دیگر از عرصههای نمایش ایمان، رشادت و صلابت و اقتدار مردم ایران را میتوان در مقاومت مردم شهرستان دزفول در برابر حملات و موشک باران رژیم بعثی عراق در طول جنگ ایران و عراق اشاره کرد. مردمی که با ثبات قدم و عشق به ولایت و میهن با ازخودگذشتگی و ایثار در برابر دشمن بعثی ایستادگی نمودند تا سرانجام به پیروزی رسیدند و خوشحالی را برای خود و نظام و ملت شریف رقم زدند.

درود بر تمامی آنان که با نثار جان و مال خویش برای این شهرستان و ایران اسلامی افتخار آفریدند. یاد تمامی شهدای گرانقدر به ویژه شهدای معزز مقاومت دزفول را گرامی میدارم و برای تمامی جانبازان، آزادگان و خانوادههای معظم آنان آرزوی توفیق و سلامت دارم.

سید محمد علی شهیدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها