سید حامد حسینی در گفت‌و گو با دفاع پرس مطرح کرد:

«سرو زیر آب» متفاوت‌ترین کار "باشه آهنگر" درعرصه دفاع مقدس

تهیه کننده فیلم سینمایی "سرو زیر آب" گفت: برخی از دوستان برای تولید فیلم هایشان بودجه های بسیار سنگینی دریافت کرده اند ولی نتیجه کار آن چیزی نبوده که بتواند راضی کننده باشد.
کد خبر: ۴۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ - 25May 2015

«سرو زیر آب» متفاوت‌ترین کار

سید حامد حسینی تهیه کننده فیلم سینمایی "سرو زیر آب" و برادر تهیه کننده فقید سینما "سید ابوالقاسم حسینی" در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس در مورد روند تولید فیلم فوق اظهار داشت: برای تولید فیلم "سرو زیر آب" تاکنون با چند نهاد صحبت کرده ایم و برخی از دوستان به ما قول داده اند که در تولید این فیلم مشارکت کنند، هفته آینده جلسه مهمی در این زمینه داریم که امیدواریم نتیجه مثبتی در پی داشته باشد و بتوانیم به زودی فیلم را کلید بزنیم و ان را برای جشنواره امسال آماده کنیم. 

وی افزود:  فیلم "سرو زیرآب" پروداکشن بسیار بزرگی دارد تغییر لوکیشن در آن زیاد است و بازیگران زیادی باید در آن بازی کنند. همه بودجه فیلم را خودمان نمی توانیم تامین کنیم. لازم است بخش های دولتی به تولید این فیلم کمک کنند. چند تن ازمسئولین دفاع مقدس برای تامین بودجه قول مساعد داده اند که امیدواریم این قول ها هر چه زودتر اجرایی شود. این فیلم متفاوت ترین کار محمد علی باشه آهنگر درعرصه دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: قصه "سرو زیرآب" در مورد شهداء گمنام و اتفاقاتی است که در معراج شهداء و نبرد لوله اهواز افتاده است، محور اصلی قصه ما در مورد دو برادراست که با مسئول معراج شهداء اهواز مشکل دارند و تصمیم گرفته اند او را از ریاست آنجا برکنار کنند، درکنار این قصه اتفاقاتی هم که در معراج شهداء می افتد وهمین طور نوع خبر رسانی این ستاد به خانواده های شهداء نیز به تصویر کشیده می شود.

سید حامد حسینی تصریح کرد: فیلمنامه این کار توسط محمدعلی باشه آهنگر به نگارش در آمده و کار کارگاهی بسیار جدی برای نگارش این فیلم نامه صورت گرفته است. تحقیقات ما در این زمینه شانزده ماه به طول انجامید، ما برای این فیلم با تمام آدمهایی که در معراج و تعاون فعالیت می کنند صحبت کرده و همه اطلاعات موجود را جمع آوری کردیم.

وی افزود: یکی از مهمترین وظیفه های سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که بسترهای لازم برای تولید فیلم های خوب و ارزشمند را فراهم کند، فیلم خوب مخاطب را به سینما می آورد و او را به مشتری همیشگی سینما تبدیل می کند.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری مدوام بحث «سینما سازی» و «صدور کارت سینما» و «ارزان کردن بلیط سینما» توسط سازمان سینمایی تصریح کرد: برخی از دوستان برای تولید فیلم هایشان بودجه های بسیار سنگینی دریافت کرده اند ولی نتیجه کار آن چیزی نبوده که بتواند راضی کننده باشد. برای تولید فیلم خوب آن چیزی که بیش از همه مهم و اساسی است داشتن انگیزه و روحیه بالای کارگردان است، متاسفانه در حال حاضر انگیزه برخی از کارگردان های ما کم شده و برخی از آنها حال و حوصله لازم برای تحقیق و بررسی و کار مداوم روی فیلمنامه و فیلم را ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها