رئیس سازمان بسیج هنرمندان در مشهد:

بزرگداشت شهدا، چشم دشمنان و حسودان را کور می‌کند

رئیس سازمان بسیج هنرمندان گفت: بزرگداشت شهدا باعث اقتدار کشور است و زنده نگه‌داشتن نام و یاد آنان، چشم دشمنان و حسودان را کور می‌کند.
کد خبر: ۴۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ - 24May 2015

بزرگداشت شهدا، چشم دشمنان و حسودان را کور می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، حسین قنادیان رئیس سازمان بسیج هنرمندان در کنگره 520 شهید هنرمند کشور که در سالن همایشهای آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد، بیان کرد: تاکنون حدود 2 هزار و 60 شهید هنرمند در کشور شناساییشدهاند و این کنگره بهمنظور گرامیداشت 520 شهید هنرمند، شاعر و ادیب برگزارشده است.

وی ادامه داد: شهدا را مظهر قدرت ایران اسلامی هستند اما کوتهفکران و افرادی که توانایی فکر و قدرت اندیشه ندارند شهدا را مثل خودشان میبیند.

وی بیان کرد: متأسفانه امروز شاهد آن هستیم که بعضی از این آقایان در کسوت سیاست که خود را خیلی باور دارند این شهدا را از دریچه تنگ و اینچنین تصور میکنند.

وی اظهار کرد: امروز که 200 و اندی از شهدا عزیز به کشور بازگشتهاند به اصل شهادت شک میکنند و میخواهند ازلحاظ فکری و ذهنی شهادت را به انحراف به کشند.

وی به بازگشت پیکر 270 شهید به کشور اشاره و خاطرنشان کرد: بزرگداشت شهدا و زنده نگهداشتن نام و یاد آنان، چشم دشمنان و حسودان را کور میکند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار