بیانیه نیروی انتظامی به مناسبت سوم خرداد:

سوم خرداد نمادی غرورانگیز از مقاومت و پیروزی ملت ایران

نیروی انتظامی با صدور پیامی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ - 24May 2015

سوم خرداد نمادی غرورانگیز از مقاومت و پیروزی ملت ایران

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، متن پیام تبریک نیروی انتظامی به شرح ذیل می باشد:

 " خرمشهر را خدا آزاد کرد "

حضرت امام خمینی (ره)

سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیتالمقدس نمادی زیبا، غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

سوم خرداد ، یاد آوری دلاور مردی و ایثار شهیدان ، استقامت و پایداری ملت ایران ، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خود گذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص بنیانگذار جمهوری اسلامی است که فرمود : خرمشهر را خدا آزاد کرد .

رزمندگان اسلام در سوم خرداد سال 1361 با حماسه آفرینی خود به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزشهای ناب اسلامی و اعتقادی بود .

بازخوانی و تبیین این رخداد بزرگ ( فتح خرمشهر ) برای نسل های امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین ، حماسه آفرینی ها و رشادت های فرزندان قرآن و ولایت را برای همیشه جاودانه و الهام بخش آنان در عرصه های مختلف مقابله با بیگانگان و دشمنان انقلاب ، نظام ومیهن اسلامی قرار خواهد داد .

نیروی انتظامی حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر را به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان 8 سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات همگان را در مسیر معرفی و پاسداشت این رویداد بزرگ در سایه رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، از درگاه ایزدمنان مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار