پیام حجت الاسلام شهیدی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر؛

فتح خرمشهر نشانگر قدرت و اقتدار نظام و عشق مردم به ولایت است

در پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت فتح خرمشهر آمده است: فتح خرمشهر نشانگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایمان و عشق به ولایت مردم همیشه در صحنه‌ است.
کد خبر: ۴۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ - 24May 2015

فتح خرمشهر نشانگر قدرت و اقتدار نظام و عشق مردم به ولایت است

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید به مناسبت فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است. خرمشهر شهر لالههای خونین است. خرمشهر را خدا آزاد کرد»

امام خمینی (قدس سره الشریف)

سالروز حماسه غرور آفرین آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی بر ملت غیور ایران و بر همه آنان که در این افتخار ماندگار و پیروزی شیرین سهیم بودند به ویژه خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران مبارک باد.

فتح خرمشهر نشانگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایمان و عشق به ولایت مردم همیشه در صحنهای است که توانستند با ارادهای استوار و ایثار و از خودگذشتگی شکست و روسیاهی دشمنان و مستکبران را در تاریخ ثبت نمایند و استقلال و آزادی و صلابت این مرز و بوم را به جهانیان نشان دهند. به یقین در این مسیر انسانهای معتقد و متعهد بیشماری از جان و مال خویش گذشتند و به درجه رفیع شهادت و ایثارگری نائل شدند که بر ایمان و اراده همه این افتخارآفرینان درود میفرستم.

ضمن عرض تبریک به مناسب میلاد امام زین العابدین (علیه السلام) زینت عابدان و امام صابران، یاد و خاطره شهدای معزز و ایثارگران سرافراز عملیات «الی بیت المقدس» را گرامی میدارم. امید که پروردگار متعال عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستدام بدارد.

سید محمد علی شهیدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار