سردار فضلی:

آل سعود و تکفیری‌ها بدانند تا آخر پای عهدمان با امام(ره) ایستاده‌ایم

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مستکبران جهان، آل سعود و تکفیری‌ها بدانند فرزندان امام(ره) بر عهد و پیمان خود هستند و تا آخر در مقابل آنان خواهند ایستاد.
کد خبر: ۴۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ - 24May 2015

آل سعود و تکفیری‌ها بدانند تا آخر پای عهدمان با امام(ره) ایستاده‌ایم

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار "علی فضلی" جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم شکرگزاری نیروهای مسلح که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، با سلام و درود به روح مطهر امام راحل و شهدا، به عملیات بیتالمقدس اشاره و تصریح کرد: در این عملیات نزدیک به پنجهزار و هفتصد کیلومتر مربع از خاک کشورمان آزاد شد.
 
وی در ادامه به تشریح مراحل مختلف عملیات آزادسازی خرمشهر پرداخت و افزود: جغرافیای منطقهٔ عملیات بیتالمقدس در میان چهار مانع طبیعی قرار داشت و دشمن فکر میکرد میتواند با اتکا به این موانع به مدت طولانی در مقابل حملات رزمندگان اسلام به دفاع بپردازد. این موانع شامل رود کارون، اروند، کرخه و هورالعظیم هستند.
 
فرمانده تیپ المهدی(عج) در عملیات بیت المقدس ادامه داد: کار اطلاعاتی عمیقی انجام شد و در بررسیهای اطلاعاتی خود به این نتیجه رسیدیم که نقاط قوت دشمن فراوان است و او میتواند به مدت طولانی دفاع کند.
 
وی به فرماندهی امیر سپهبد صیاد شیرازی و همچنین سرلشکر محسن رضایی در قرارگاه مرکزی کربلا اشاره کرد و گفت: این قرارگاه، فرماندهی عملیات بیتالمقدس را به عهده داشت و ۱۳۵ گردان برای این عملیات سازماندهی شد. که شامل ۴۵ گردان از ارتش و ۹۰ گردان از نیرویهای سپاه و بسیج بود.
 
سردار فضلی با اشاره بهکارگیری تعداد فراوانی از نیروهای ارتش، سپاه و بسیج در عملیات آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: این هنر امام بود که مردم را وارد عرصههای دفاع کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار