دریادار سیاری از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.
کد خبر: ۴۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ - 23May 2015

دریادار سیاری از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز و در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر و سالروز تاسیس خبرگزاری دفاع مقدس، از این مجموعه بازدید کرد و ضمن گفتوگو با خبرنگاران دفاع پرس، از نزدیک در جریان فعالیتهای این خبرگزاری قرار گرفت.

امیر سرتیپ محمدحسن نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و جمعی از معاونان نیروی دریایی ارتش در این بازدید امیر سیاری را همراهی کردند.

به گزارش دفاع پرس، دریادار سیاری که در دوران دفاع مقدس از تکاوران نیروی دریایی ارتش بود، پیش از این مسئولیتهایی از قبیل فرماندهی آموزش تفنگداران دریایی منجیل، فرماندهی تیپ یکم تفنگداران دریایی بندرعباس، جانشین فرمانده منطقه یکم دریایی، فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی رشت و منطقه چهارم دریایی نداجا، مشاور نظامی و معاون امور اجرایی و پشتیبانی خدمات رزمی ستاد مشترک ارتش و جانشین فرمانده نیروی دریایی را بر عهده داشت. وی از مرداد ماه سال ۱۳۸۶ به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها