سردار نقدی در مراسم گرامیداشت یکصد شهید گردان 2 سپاه:

عبور از خطوط قرمز رهبر معظم انقلاب و ملت، وطن فروشی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه توافق نکردن بهتر از توافق بد است، گفت: خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب بیان کردند، خطوط قرمز ملت است و هرکس از این خطوط عبور کند به معنای وطن فروشی است.
کد خبر: ۴۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸ - 21May 2015

عبور از خطوط قرمز رهبر معظم انقلاب و ملت، وطن فروشی است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یکصد شهید گردان 2 پادگان ولی عصر(عج) سپاه و گردهمایی رزمندگان این گردان با بیان اینکه پس از گذشت سالها به برکت وجود ولایت و رهبری آزاده که سر سوزنی از راه امام عقب ننشست و زاویه پیدا نکرد، انقلاب اسلامی اعتلی یافت، اظهار داشت: به تمامی نهضتهای جهان که نظر میافکنیم، پس از یک دورهای از مسیر خود منحرف شدهاند.

وی افزود: در سایر نهضتها ما شاهد مسائل تاسف باری بودهایم اما انقلاب اسلامی در مسیر خودش پیش رفته است و از این بابت باید شکرگذار بود و تبریک گفت. امروز از پرتوی جهاد شهدا، هزاران مجاهد در گوشه و کنار دنیا به میدان آمدهاند و دربهای خانههای مردم به روی اسلام باز شده است.

سردار نقدی تصریح کرد: امروز رزمنده فلسطینی، لبنانی و یمنی عکس رهبر معظم انقلاب را بر روی سینهی خود چسبانده است. بر دلهای این عزیزان مهر ولایت وارد شده است. اکنون ملتهای آزادهی دنیا این راه را برگزیدهاند.

وی در ادامه با تشریح جریان آزادسازی تکریت پرداخت و گفت: مجاهدان عراقی پس از تلاشهای بسیار و پاکسازی بسیاری از زمینها از وجود داعشیها در اطراف تکریت به دروازهی این شهر میرسند. همزمان آمریکا در پوشش ائتلاف ضد داعش وارد عمل میشود که البته بمبهایشان به اسم داعش بر سر مجاهدان عراقی فرود میآمد. وقتی آمریکا وارد شد مجاهدان عملیات را متوقف کردند و گفتند اگر آمریکا دخالت کند ما عملیات نمیکنیم و با عدم مداخله آمریکا شهر تکریت آزاد میشود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به جریان سقوط الرمادی نیز اشاره و بیان کرد: آمریکا برخی از مسئولین عراق را اغوا میکند که عراق نیروهای مردمیش را وارد عمل نکند و آمریکا با ارتش عراق این شهر را آزاد میکنند اما نتیجهاش سقوط الرمادی شد. پس از این مسئولان عراقی گفتهاند نیروهای مردمی دوباره وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه خط شهدا در همه جا امتداد یافته است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب دیروز در دانشگاه امام حسین(ع) فرمودند که خط ما دفاع و عدم سازش با استکبار است. امروز باید افتخار کنیم که توانستهایم این راه را ادامه بدهیم. ما امروز شرمنده نیستیم بلکه مفتخریم. اکنون استکبار از این استقامت و پیشرفت مردم وحشت زده است و رفتارهایی انجام میدهد که در عرف دیپلماتیک نیست.

سردار نقدی افزود: اینکه 7 وزیر در شهرهای مختلف جهان، وقت بسیاری میگذارند و جلسه برگزار میکنند به چه دلیلی است؟ اینها از پیشرفت ایران وحشتزدهاند. مساله اینها هستهای نیست. چرا برای پاکستان و کره شمالی که بمب اتم دارند، یک جلسه برگزار نکردند؟ این صحبتهای مداوم رئیس جمهور آمریکا در رابطه با ایران به چه دلیل است؟ اینکه اوباما سفرهی هفت سین میاندازد و شعر فارسی میخواند برای چیست؟ میخواهند در ایران که منشا نهضتهای آزادیخواه جهان است، نفوذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه باید به رهبر معظم انقلاب افتخار کنیم و باید از خداوند بخواهیم که راه را برای ما هموار کند و نسل بعدی نیز این مسیر عزت را ادامه بدهد. امروز پیروزیهای بزرگی نصیب مردم ایران شده است. امام(ره) وعده دادند که اسلام سنگرهای زیادی را در آینده فتح خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور نیروهای ایرانی در بیروت پس از عملیات بیت المقدس، بیان کرد: پس حضور نیروها در لبنان، امام فرمودند که راه قدس از کربلا میگذرد لذا نیروها برگشتند. در آن برهه دشمن صهیونیستی تا بیروت آمده بود. اما امروز وضعیت بهگونهای شده است که آنان در وحشت هستند.

وی تاکید کرد: عراق که روزی در قبضه صدام و آمریکا بود امروز از مجاهدانی پر شده است که به سردار قاسم سلیمانی افتخار میکنند. این پیروزیها به برکت خون شهداست و ما باید این راه را ادامه بدهیم. گرچه آنان به لحاظ مادی قویترند اما ما این راه را ادامه خواهیم داد. چون ما داستان پیروزی موسی(ع) بر فرعون را شنیدهایم و در تاریخ کشور خود نیز مقاومت و پیروزی ملت در برابر شاه و صدام را دیدیم و شاهد بودیم که در طبس و خلیج فارس آمریکا چگونه زمینگیر شد.

سردار نقدی با بیان اینکه روزهای سرنوشتسازی را میگذارنیم، تصریح کرد: باید بیدار و هوشیار بود تا سرمان کلاه نرود. خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب بیان کردند، خطوط قرمز ملت است و هرکس از این خطوط عبور کند به معنای وطن فروشی است. نمیتوانید، توافق نکنید. توافق نکردن بهتر از توافق بد است و این یک مطالبه عمومی است.

وی ادامه داد: اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود، وضعیت اقتصادی مردم بهتر خواهد شد اما برخی تنها نگاهشان به مذاکرات است. ما هزاران راه نرفته در راستای شکوفایی اقتصادی داریم. وزیر اقتصاد بارها گفته است که اگر قراردادی هم امضا شود منتظر معجزهای در عرصه اقتصاد نباشید. رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند هرکسی که در راستای تولید در کشور تلاش میکند، مجاهد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار