سرلشکر صالحی:

آماده هرگونه دفاع مشروع در برابر شرارت‌های استکبار هستیم

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شرارت‌های استکبار و چهره پلید نفاق، امروز بیش از پیش در منطقه ما مشهود است، و ما آماده هرگونه دفاع مشروع هستیم.
کد خبر: ۴۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ - 20May 2015

آماده هرگونه دفاع مشروع در برابر شرارت‌های استکبار هستیم

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی آجا، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از تیپ ۲۵ تکاورشهید آبگون بازدید کرد.

سرلشکر صالحی سپس با حضور در جمع تکاوران این تیپ، از سطح بالای آمادگی رزمی این یکان ابراز خرسندی کرد، و تلاش آنان را برای دفاع از میهن اسلامی ستود.

فرمانده کل ارتش در این بازدید گفت: شرارتهای استکبار و چهره پلید نفاق، امروز بیش از پیش در منطقه ما مشهود است، و ما آماده هرگونه دفاع مشروع هستیم.

وی همچنین در دیداری صمیمانه و چهره به چهره با کارکنان وظیفه، پایور و خانوادههای ساکن کوی سازمانی تیپ ۲۵ شهید آبگون نزاجا، ضمن ابلاغ سلام گرم فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنهای(مدظلهالعالی)، از وضعیت فرهنگی، روحی، و رفاهی آنها مطلع شد، و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید امیر سرتیپ آراسته معاون هماهنگکننده نزاجا، فرمانده قرارگاه منطقهای شمالغرب نیروی زمینی ارتش، حجتالاسلام موسویشناس رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه، و فرمانده تیپ ۲۵ نزاجا، فرمانده کل ارتش را همراهی میکردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار