امیر اسماعیلی در منطقه پدافند هوایی جنوب عنوان کرد

استفاده از ظرفیت بومی و منطقه‌ای برای انجام مأموریت‌های پدافندی

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: طرح مردمی کردن دفاع هوایی از مدت‌ها قبل در این قرارگاه آغاز شده، و با بهره‌گیری از آموزش‌های لازم، در مناطق مختلف کشور از ظرفیت بومی و منطقه‌ای برای انجام ماموریت‌های پدافندی استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۴۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸ - 20May 2015

استفاده از ظرفیت بومی و منطقه‌ای برای انجام مأموریت‌های پدافندی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص)، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب، از گروه پدافند هوایی جزیره خارگ بازدید کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) هدف از این بازدید را ارزیابی طرحهای دفاع مردمی و ارتقاء توان رزم دانست و گفت: طرح مشارکت مردمی و مردمی کردن دفاع هوایی از مدتها قبل در قرارگاه پدافند هوایی آغاز شده است و با بهرهگیری از آموزشهای لازم در مناطق مختلف کشور از ظرفیت بومی و منطقهای برای انجام ماموریتهای پدافندی استفاده میکنیم.

امیر اسماعیلی ارزیابی سرعت تصمیمگیری و پردازش صحنه عملیات توسط افسران جوان قرارگاه پدافند هوایی را از دیگر اهداف این بازدید دانست و اظهار داشت: همانگونه که در رزمایش محمد رسولالله(ص) از یک قرارگاه جوان در ماموریتهای عملیاتی استفاده کردیم، در تمام نقاط پدافندی از این ظرفیت بهرهبرداری خواهیم کرد، و با تلفیق تجربه عملیاتی کارکنان با تجربه در کنار نیروهای جوان، توان رزمی و عملیاتی پدافند را افزایش میدهیم.

در این بازدید طرحهای مدیریت بحران، انتقال خانوادهها به مناطق امن در زمان بحران و ارزیابی سامانههای پدافندی با حضور امیر اسماعیلی و جمعی از معاونین قرارگاه پدافند هوایی انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار