امیر نصیرزاده عنوان کرد

عامل برتری نظامی ایران بر سایر کشورها

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، حضور جوانان انقلابی و متخصص در نیروهای مسلح ایران را از عوامل برتری نظامی جمهوری اسلامی نسبت به دیگر کشورها دانست.
کد خبر: ۴۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ - 17May 2015

عامل برتری نظامی ایران بر سایر کشورها

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگکننده نیروی هوایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: این دانشگاه مهد پرورش افسران و جوانان مومن و متعهدی است که آینده روشن نیروی هوایی به دست آنها رقم خواهد خورد.

وی افزود: حضور این جوانان انقلابی، پرشور و متخصص در نیروهای مسلح که همواره در خط اسلام و پیروی از ولایت فقیه قدم برمیدارند از عوامل برتری نظامی جمهوری اسلامی ایران نسبت به دیگر کشورهاست.

معاون هماهنگکننده نهاجا اظهار داشت: دشمنان هیج وقت نتوانستهاند به ماهیت اسلامی نیروهای مسلح کشورمان پی ببرند، و این بخش برای آنها قابل درک نیست.

امیر نصیرزاده با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: دفاع 8 ساله کشورمان مقابل رژیم بعث، حاوی درسهای فراموش ناشدنی و پندآموزی است  که بایستی به طرق مختلف برای جوانان بازگو شود.

وی در ادامه به جنگ 33 روزه حزبالله لبنان مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: توکل به خداوند و حرکت در مسیر الهی باعث شد تا چند جوان انقلابی پرورش یافته در مکتب اسلام در مقابل ارتش تا دندان مسلح این رژیم مقاومت کرده و آن را به زانو در بیاورند.

سرتیپ نصیرزاده در پایان گفت: امروز دشمنان از روحیه انقلابی و مقاوم جوانان ما و به خصوص نیروهای مسلح هراسانند، و مادامی که با همین روحیه و انگیزه خدمت کنیم، دشمن هیچگاه فکر خام حمله به کشور عزیزمان را در سر نخواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار