به همت سپاه پاسداران

مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت و دفاع از عتبات عالیات برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت و دفاع از عتبات عالیات، 15 اردیبهشت ماه با حضور مقامات و شخصیت‌های لشکری و کشوری در مسجد ولی‌عصر(عج) تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ - 03May 2015

مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت و دفاع از عتبات عالیات برگزار می‌شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیهای از آحاد ملت ایران برای شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای اخیر مقاومت اسلامی و دفاع از عتبات عالیات در عراق و سوریه (در روز سهشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه) دعوت بهعمل آورد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: تردیدی نیست خونهای پاک شهیدان مقاومت اسلامی و مدافعان حرمین آل الله(علیهمالسلام) در سرزمین عراق و سوریه و دیگر بلاد اسلامی در آینده نزدیک طومار حیات ننگین داعش و گروهکهای تروریستی- تکفیری تحت فرمان آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه را درهم خواهد پیچید.

این اطلاعیه افزوده است: ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی با حضور پر شور خود در آئین گرامیداشت شهیدان والامقام «حجتالاسلام والمسلمین محمد مالامیر کجوری»، «سید جلال حبیباللهپور»، «هادی کجباف»، «روزبه هلیسایی»، و «حبیب جنتمکان» که در دفاع از عتبات عالیات و مقاومت جانانه برابر تروریستهای منفور و جنایتکار داعش به شهادت رسیدند، نشان خواهند داد که همچنان در خط مقدم حمایت از جبهه مقاومت اسلامی منطقه و پرچمدار بیداری اسلامی هستند.

دراین اطلاعیه با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم تهران برای شرکت در این مراسم آمده است: مراسم بزرگداشت شهدای اخیر مدافع حرمین آل الله(ع) از سوی «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» با حضور مقامات و شخصیتهای لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدا و اقشار و آحاد مختلف مردم و سخنرانی حجتالاسلام والمسلمین علی شیرازی (نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه) در روز سهشنبه مورخ ۹۴/۲/۱۵ از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در مسجد ولیعصر(عج) واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) جنب پارک ساعی برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها