باحضور سردار گلعلی بابایی؛

جلسه ارائه پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد

جلسه ارائه پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان باحضور سردار گلعلی بابایی در محل سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ - 27April 2015

جلسه ارائه پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، جلسه ارائه طرح معماری و هنری مرکز فرهنگی دفاعمقدس استان سمنان با حضور سردار گلعلی بابایی رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس، محمدعلی دانشیراد مدیر محتوایی سازمان مهندسی و دبیر کارگروه موزهها و مراکز فرهنگی دفاعمقدس، محسن عباسی مشاور محتوایی سازمان مهندسی در پروژه مرکز فرهنگی دفاعمقدس استان سمنان و محمد صمدی مدیر هنرهای تجسمی سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در محل سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مطالعات و اقدامات انجام شده در حوزههای تحقیقات، طراحی، ساخت و موزهآرایی مرکز فرهنگی دفاعمقدس استان سمنان توسط محسن عباسی تشریح شد و در ادامه، اعضا به ارائه پیشنهاد و تبادل نظر پیرامون نکات و موارد مطروحه در این پروژه پرداختند.

در پایان مقرر شد کارگروههای تخصصی ایدهپرداز و مجری موزهآرایی، متشکل از هنرمندان و صاحبنظران این عرصه با مشورت و همفکری مدیریت هنرهای تجسمی سازمان هنری و مشاور محتوایی سازمان مهندسی بنیاد تشکیل شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار