سردار ملکی:

بزرگداشت حماسه سوم خرداد در سایه همدلی مردم مازندران برگزار می‌شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: امیدواریم در سایه همدلی مردم بتوانیم در سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، همچون سنوات گذشته شاهد برنامه‌های جذاب و متنوع در استان باشیم.
کد خبر: ۴۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ - 27April 2015

بزرگداشت حماسه سوم خرداد در سایه همدلی مردم مازندران برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد و بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام(ره) با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس تجلی اراده و غیرت ملتی است که درس آموخته مکتب امام حسین(ع) و دانشگاه عاشوراست، گفت: ثمره این دانش آموختگی حماسه سوم خرداد با جلوه پیروزمندانه اسلام علیه کفر جهانی است، آزاد سازی خرمشهر نشانه ای از حفظ تمامیت ارضی و اقتدار ملی ایران اسلامی است.

سردار ملکی با بیان اینکه این اقتدار در سایه هدایت و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و ایثار و حماسه عظیم فرزندان این مرز و بوم تحقق یافت، اظهارداشت: به پاس این پیروزی بزرگ امروز کشور تحت زعامت مقام معظم رهبری به عنوان تکیه گاه مطمئن برای مقابله با هجمه فرهنگی، دینی، جنگ نرم و سخت دشمنان، مقتدرانه به پیش می رود و ادامه این روند موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی و مسلمانان جهان خواهد بود.

مدیرکل حفظ نشر و آثار دفاع مقدس مازندران با اشاره به شعار سال با عنوان "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" داشت: امیدواریم در سایه همدلی مردم در حماسه ۸ سال دفاع مقدس بتوانیم در سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر طبق سنوات گذشته شاهد برنامه های جذاب و متنوع در استان باشیم.

وی با بیان اینکه ۴۸ دستگاه اجرایی و ۲۲ فرمانداری عضو این ستاد هستند، افزود: ۸ کمیته فرهنگی، اطلاع رسانی، سپاه و بسیج، نظارت و بازرسی، بانوان، مردمی، ایثارگران و ورزش و جوانان در این ستاد فعالیت می کنند.

سردار ملکی با بیان اینکه رده های مقاومت سپاه ۳ هزار و ۵۰۰ برنامه با ۳۰ عنوان به این مناسبت دارد، گفت: حدود ۵ هزار پایگاه مقاومت در سطح استان فعالیت می کنند.

وی از برگزاری همایش همدلی و همزبانی در استان با حضور بیش از 200 نفر از پیشکسوتان نیروهای مسلح خبر داد و بیان داشت: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، شهرداران شهرهای مازندران نیز برنامههای متنوعی را در دستور کار دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به مشارکت نیروهای مسلح در برنامههای سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی سپاه پاسداران در دستور کار است.

سردارملکی با بیان اینکه تلاش داریم برنامههای روز سوم خرداد در سطح روستاها نیز برگزار شود، یادآور شد: تبلیغات محیطی برای یادآوری حماسه آزادسازی خرمشهر و نیز اجرای برنامه متنوع در سطح روستاها با همکاری دهیاریها اجرا میشود.

وی با اعلام اینکه مردم مازندران در سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از 229 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، ادامه داد: برنامه دیدار با خانوادههای معظم شهدا بهویژه شهدای آزادسازی خرمشهر با مشارکت دستگاههای اجرایی در سطح استان پیشبینی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه کمیتههای استانی و ستاد شهرستانی در سطح استان نیز فعالیت خویش را شروع کردند، افزود: هر شهرستان برنامه ویژه و شاخصی به مناسبت آزادسازی خرمشهر اجرا میکند.

وی خواستار انجام تبلیغاتی مناسب در سطح شهرهای استان با موضوع سالروز آزادسازی خرمشهر شد و بیان داشت: مراسم ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر در گلزار شهدای گمنام دفاع مقدس نیز در دستور کار است و تلاش داریم که برنامههای متنوعی در ارتباط با سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح دانشگاههای استان برگزار شود.

سردار ملکی در پایان گفت: مراسم حماسه سالروز آزادسازی خرمشهر در استان با برگزاری مراسم میثاق با شهدا از روز 31  اردیبهشت با مشارکت بنیاد شهید و عطرافشانی گلزار شهدا آغاز میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها