سردار نوری:

انحراف و براندازی انقلاب اسلامی از اهداف استکبار است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: قدرت امروز ایران اسلامی مرهون هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ایستادگی و مقاومت مردم ایران است هرچند که استکبار، براندازی انقلاب اسلامی را از اهداف اصلی خود می‌داند.
کد خبر: ۴۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸ - 27April 2015

انحراف و براندازی انقلاب اسلامی از اهداف استکبار است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، سردار روحالله نوری فرمانده سپاه ثارالله (ع) استان کرمان در جمع اعضای بسیج رسانه با اشاره به وجود مشکلات عدیده در آمریکا گفت: بسیاری از کشورهای سلطه گر و در راس آنها آمریکا، دچار اختلافات داخلی و مشکلات اقتصادی بیشماری هستند و این در شرایطی است که سانسور شدیدی در این کشورها وجود دارد.

وی افزود: آمریکا با متحمل شدن شکست های پیاپی در طول تاریخ خود، اکنون به دنبال پیروزی بر ملت قهرمان ایران است تا هم مشکلات و مسائل خود را حل کند و هم به دنیا نشان دهد که مردم صبور و مقاوم ایران را از پای درآورده است که به حول و قوه الهی تاکنون در این مسیر ناکام مانده است.

سردار نوری با اشاره به اینکه استکبار جهانی در صدد تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی است، افزود: یکی از اهداف استکبار، انحراف مردم از شعارها و اهداف راستین انقلاب اسلامی است تا با این کار به براندازی انقلاب برسند.

فرمانده سپاه ثارالله (ع) استان کرمان در ادامه خاطرنشان کرد: قدرت امروز ایران اسلامی مرهون هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ایستادگی و مقاومت مردم انقلابی ایران بوده و ثبات ایران اسلامی قطعا پشتیبان محکمی برای کشورهایی نظیر سوریه، عراق و یمن است.

وی بیان داشت: مشکلاتی مانند بیکاری و تورم در کشور وجود دارد و دشمنان ایران اسلامی سعی دارند با سوء استفاده از این مشکلات، جامعه را به سمت دوقطبی کردن و ایجاد اختلاف ببرند، اما به برکت خون شهدا و پایمردی ملت ایران این آرزو را به گور خواهند برد.

همچنین در این نشست، حجت الاسلام محسن زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 41 ثارالله طی سخنانی بسیج رسانه را چشم تیزبین جامعه دانست و گفت: بسیج رسانه بایستی همیشه در خط رهبری باشد چرا که ولایت، معطرترین گل خوشبوی جامعه بشریت است و تنها راه رسیدن به اهداف و برنامه های کاربردی تبیین فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی تصریح کرد: در این مسیر بایستی براساس آنچه ولایت ترسیم کرده است حرکت کنیم یعنی همکاری و همراهی داشته باشیم  و با جذب حداکثری و دفع حداقلی برای برآورده شدن این شعار حداکثر تلاش خود را انجام دهیم. 

همچنین در ابتدای این نشست، سید ابراهیم یزدی مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به فعالیتهای انجام گرفته این سازمان در یک سال گذشته گفت: در تلاش هستیم سازمان بسیج رسانه در شهرستانهای استان کرمان نیز فعال شود و در حال حاضر تعداد 80 کارت شناسایی بسیجی برای افراد فعال در این عرصه صادر شده است.

وی همچنین به تشریح برنامه های امسال بسیج رسانه پرداخت و آموزش کاربری خبرنگاری برای بسیجیان فعال، تشکیل حلقه های صالحین، برگزاری یادواره شهدای رسانه استان و برپایی نمایشگاه رسانه ای را از جمله این برنامه ها ذکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار