همزمان با سالروز شهادت شهید بصیر

زنگ شهید بصیر در مدارس فریدونکنار نواخته می‌شود

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار از نواخته شدن زنگ شهید بصیر در دوم اردیبهشت در کلیه مدارس فریدونکنار خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار در سالروز شهادت سردار ملی و قائم مقام لشکر 25 کربلا،حاج حسین بصیر، زنگ شهید بصیر در مراسم آغازین تمامی مدارس شهرستان فریدونکنار به صدا در می آید.
کد خبر: ۴۵۰۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ - 19April 2015

زنگ شهید بصیر در مدارس فریدونکنار نواخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدونکنار سید عظیم اسماعیل زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکناردر جلسه ستاد شاهد که در بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار برگزار شد ضمن تبریک پیشاپیش ایام ماه رجب و تولد حضرت علی (ع) مدیریت را هنر انجام دادن کار به وسیله دیگران دانست و گفت:مدیران در صف مقدم فعالیت های آموزشی و پرورشی هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار اظهار داشت:مدیریت به معنای استفاده از تمامی ظرفیت های انسانی،امکانات و منابعی است که در اختیارماست.

وی علم،تجربه،مهارت و هنر را سه اصل مهمی دانست که مدیران باید به آن توجه کنند.

اسماعیل زاده در ادامه از نواخته شدن زنگ شهید بصیرت در تاریخ دوم اردیبهشت در کلیه مدارس فریدونکنار خبر داده و اظهار داشت:امسال برای اولین بار در سالروز شهادت سردار ملی وقائم مقام لشکر 25 کربلا،حاج حسین بصیر، زنگ شهید بصیرت در مراسم آغازین تمامی مدارس شهرستان فریدونکنار به صدا در می آید.

وی در همین رابطه بیان کرد:خلاصه ای از زندگی نامه ،مسئولیت ها و وصیت نامه شهید بصیر در یک صفحه تهیه شده و پس از نواخته شدن زنگ شهید بصیرت در تمامی مدارس قرائت خواهد شد.

اسماعیل زاده تصریح کرد:از دیگر برنامه های ما در این روز،حضور راویان دفاع مقدس که از همرزمان شهید بصیر می باشند،در5 مدرسه به صورت همزمان، و نصب بنر های این شهید ملی  می باشد.

وی گفت:در یک مدرسه نیز برنامه ای گسترده تر با حضور خانواده شهید و مسئولین شهری به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

اسماعیل زاده در پایان با تأکید بر عدم استفاده ابزاری و سیاسی از تریبون های مراسم یادواره شهدا ، خاطرنشان کرد:  برگزاری این مراسم،طی یک هماهنگی کامل با خانواده این شهید بزرگوار و تنها به خاطر شناساندن بیشتر این سردار ملی به دانش آموزان شهرستان فریدونکنار می باشد.

انتهای پیام/  

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
معلم منطقه
|
-
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
0
سلام منظور مدیر آموزش و پروش چیست و چه چیزی را می خواهد اشاره کند؟
درکجا ازاز تریبون یادواره شهدا، استفاده سیاسی کرده اند.
لطفا توضیح بدهند؟
ما هروقت درباره آموزش و پرورش نظر می دهیم دوستان رسانه ای درج نظرات نمی کنندتا ماهم جوابیه انرا بخوانیم. متشکریم
مدیریت وبلاک
|
-
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
0
وبلاگ همکلاسی اسمانی مازندران در خدمت شماستshohada-55.blogfa.com اگرلایق بدونیدبه ماهم سری بزنید و خبرهای دانش اموزان انجمن اسلامی ولایی راهم درج نمایید.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار