برگزاری گردهمایی اعضای شورای سیاستگذاری ستاد تدوین نقش استان مازندران در دفاع مقدس

گردهمایی اعضای شورای سیاستگذاری ستاد تدوین نقش استان مازندران در دفاع مقدس با حضور 15 تن از سرداران و مسئولین تدوین در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ - 19April 2015

برگزاری گردهمایی اعضای شورای سیاستگذاری ستاد تدوین نقش استان مازندران در دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس  از ساری، گردهمایی اعضای شورای سیاستگذاری ستاد تدوین نقش استان مازندران در دفاع مقدس با حضور 15 تن از سرداران و مسئولین تدوین نقش استان در دفاع مقدس، در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران برگزار شد.

در این جلسه که با هدف بررسی آخرین وضعیت پروژه ها و طرح های تدوین و ارائه راهکارهای جدید برای پیشبرد برنامه های سال 94 برگزار شد، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گزارشی از وضعیت کلی طرح های عمرانی باغ موزه دفاع مقدس مازندران ارائه داد.

 وی در بخشی از سخنان خود از همکاری استانداری مازندران و مشارکت سایر نهادها در اجرایی شدن طرح های باغ موزه دفاع مقدس و تدوین نقش مازندران در دفاع مقدس تقدیر و تشکر بعمل آورد.

همچنین"سید حسین ولیپور"مدیر تحقیقات و پژوهش و دبیرعلمی تدوین استان به ارائه گزارش کامل از وضعیت تدوین و اقداماتی که در سال 93 در حوزه تدوین استان در اداره کل انجام گرفت، پرداخت.

در پایان جلسه قرار شد تاریخ شفاهی تمامی اعضای شورای سیاستگذاری تدوین تا پایان سال 94 اخذ و  در قالب کتاب  تدوین گردد.

همچنین قرار شد  در سال جاری نسبت به جمع آوری و پژوهش کارنامه لشکر ویژه 25 کربلا در عملیات های کربلای1،4،5،8 و والفجر1،6،8 و بیت المقدس اقدام صورت گیرد.

جمع آوری آثار و پژوهش نقش رزمندگان و مردم استان در کردستان و سیستان و بلوچستان یکی دیگر از مصوبات این جلسه بود.

همچنین قرار شد نسبت به جمع آوری و پژوهش کتاب 16 نهاد و سازمان دولتی در سال 94 اقدام شود.

جمع آوری و پژوهش نقش بانوان و روحانیت استان در دفاع مقدس یکی دیگر از موضوعات قابل طرح بود که به تصویب رسید.

همچنین تدوین 5 عنوان کتاب تاریخ شفاهی با موضوع نقش ارتش و جهاد سازندگی استان از جمله مصوبات این جلسه بود.

یادآور می شود در پایان این گردهمایی با توجه به همزمانی برگزاری این گردهمایی با ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت زن و مقام مادر، سردار ملکی با اهدای لوح و هدایایی از همسران این سرداران و پیشکسوتان دفاع مقدس تقدیر بعمل آورد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار