با حضور سردار میرشکار

پنجمین همایش پدران آسمانی فریدونکنار برگزار می‌شود

پنجمین همایش پدران آسمانی فریدونکنار به‌مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ - 19April 2015

پنجمین همایش پدران آسمانی فریدونکنار برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدونکنار مهرداد ابراهیمی سرپرست فرمانداری فریدونکناردر نشست صمیمی با فرزندان شاهد و هیئت برگزاری همایش پدران آسمانی، گفت: پنجمین همایش پدران آسمانی فریدونکنار پنجشنبه همین هفته بهمناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر در مجتمع فرهنگی اردوگاه شهید رجایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در این شهرستان برگزار میشود.

وی با بیان اینکه سخنران این مراسم سردار علیجان میرشکار از فرماندهان لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس است، افزود: برگزاری پنجمین همایش پدران آسمانی در این شهرستان با هنرنمایی گروه فرهنگی هنری از صدا و سیمای مرکز مازندران همراه است.

وی یادآور شد: عصر پنجشنبه هر یک از فرزندان شاهد بر سر مزار پدران خود حاضر شده و دستهگلی بهعنوان هدیه روز پدر بر سر مزار پدر شهیدشان قرار میدهند.

این مسئول با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اضافه کرد: حفظ و ترویج آثار و سیره شهدا باید در دستور کار همه دستگاههای اجرایی باشد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه ولایتمداری، مهمترین نکته قابل تأمل در وصیتنامههای شهدا است، بر لزوم بازخوانی این وصیتنامهها در محافل مختلف تأکید کرد.

وی با بیان اینکه باید یادوارههای شهدا و محافل منتسب به این عزیزان خروجی مطلوبی داشته باشد، بیان کرد: رهروان حق باید ولایتمداری را سرلوحه فعالیتها و برنامههای خود داشته باشند تا منحرف نشوند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: ایستادگی بر آرمانهای شهدا و اهداف دفاع مقدس با پیروی از ولایت فقیه محقق میشود و باید بدانیم که تداوم راه شهدا یک وظیفه همگانی محسوب میشود.

این مسئول با بیان اینکه شهدای نظام جمهوری اسلامی در دفاع مقدس نمونههای بارز ایثار هستند که با ایستادگی در برابر ظلم و ستم، مستکبران را در برابر جهانیان بیآبرو کردند، یادآور شد: یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس، عزت ما از هشت سال مبارزه و ایستادگی رزمندگان جبهههای حق علیه باطل است.

ابراهیمی در پایان گفت: آگاهی، هوشیاری و ولایتمداری دولت و ملت، عامل اقتدار جمهوری اسلامی است و خون پاک شهدا، پشتوانه محکم کشور در مقابل توطئه دشمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار