مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین خبر داد:

شناسایی هویت یکی از شهدای گمنام قزوین

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین گفت: یکی از شهدای گمنام شهر محمدیه استان قزوین که سال 1389 در این شهر تدفین شده بود، شناسایی شد.
کد خبر: ۴۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ - 19April 2015

شناسایی هویت یکی از شهدای گمنام قزوین

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این شهید گرانقدر "احمد شمسی پور" نام دارد که فرزند علی اکبر و متولد شهریار کرج می باشد و در سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) در اردیبهشت سال 1389 در شهر محمدیه قزوین بعد از مراسم تشییع با شکوه توسط مردم شهید پرور شهر محمدیه در بوستان شهدای گمنام این شهر تدفین شده بود که بر اساس آزمایش DNA شناسایی شده است.

وی در ادامه افزود: شهید شمسی پور در تاریخ 1341/06/07 در شهر شهریار متولد شده و با عضویت بسیجی در سال 1361 از لشکر 10 سید الشهداء به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده بود.

این مسئول در ادامه گفت: شهید احمد شمسی پور در تاریخ 1361/07/12در منطقه عملیاتی سومار و در عملیات مسلم ابن عقیل به شهادت رسیده است.

طاهرخانی افزود:مراسم استقبال از خانواده  و مادر شهید شمسی پور روز سه شنبه 1394/02/01 ساعت 17 ذز گلزار شهدای شهر محمدیه برگزار می گردد و از عموم مردم شهید پرور استان قزوین دعوت می کنیم تا مراسم وصال مادر و فرزند شهیدش شرکت نمایند تا از خانواده شهید شمسی پور بخواهند اجازه دهند که فرزندشان در همان شهر محمدیه بماند و بتوانیم بار دیگر بتوانیم توفیق خدمت به این شهید عزیز را در استان قزوین داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار