دفاع پرس گزارش می دهد/

وقتی موساد تروریست ها را در یمن سامان می دهد/ "لانه زنبور سرخ" بنایی برای افراطی های جهان

اسناد آژانس امنیت ملی امریکا به پیاده‌سازی اخیر استراتژی لانه زنبور سرخ، با تشکیل شعارهای اسلامی و مذهبی و با هدف حمایت و پشتیبانی از رژیم صهیونیستی و انحراف افکار جهان از قضیه فلسطین اشاره دارد.
کد خبر: ۴۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ - 18April 2015

وقتی موساد تروریست ها را در یمن سامان می دهد/

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، در دهه های اخیر تقریبا هرساله شاهد جنگ و نا آرامی در کشورهای اسلامی و عربی منطقه هستیم جنگ در افغانستان،عراق، سوریه و اخیرا یمن از جمله نمونه های بارز تجاوزات و جنگ های تحمیلی در منطقه است که با همکاری محور عربی و غربی انجام می شود.

در کنار این جنگ های تحمیلی ساماندهی و تقویت تروریست ها برای بر هم زدن اوضاع داخلی کشورهای درگیر جنگ در دستور کار قرار می گیرد.

در چنین شرایطی شهرک سازی رژیم صهیونیستی و سایر اقدامات این رژیم زیر سکوت رسانه های غربی عربی و جهانی انجام می شود و توجهات از مهمترین قضیه جهان اسلام که همان فلسطین است به کشورهای درگیر جنگ کشیده می شود.

تجاوز به یمن در زمانی صورت می گیرد که جریان تکفیرو داعش در عراق و سوریه با شکست های پی در پی مواجه شده است و حامیان تجاوز به یمن در پی دادن تنفس مصنوعی و انحراف افکار عمومی از نابودی تکفیر توسط امت اسلامی و مقاوم که اینک با وحدت کاملی را از اقوام و مذاهب اسلامی در منطقه حرف اول را می زند.

مردم مسلمان و مظلوم فلسطین بعد از اجرای اینگونه سناریوها در منطقه شاهد تجاوز اسرائیل بوده اند اینک نیز باید منتظر تجاوز دیگری به غزه در قالب های مختلف باشنداعم از نظامی و یا تسریع روند ساخت شهرک های یهودی نشین .

حمله به یمن با هدف ایجاد رعب و وحشت و تهدید سایر ملت های مسلمان منطقه از جمله بحرین که بدنبال امواج بیداری اسلامی در پی احقاق حقوق شهرونی خود هستند  انجام شد.

یکی دیگر از زوایای مهم جنگ تحمیلی علیه یمن در شرایط کنونی منطقه تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس در پی ایجاد درگیری در کشورهای اسلامی و مشغول ساختن مسلمین به نابودی یکدیگر که در این صورت کسی به فکر فلسطین اشغالی نخواهد و بود و هرساله موساد با ایجاد یک جنگ داخلی در کشورهای اسلامی یک کشور حامی مردم فلسطین را که در روز قدس فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهند را از صف حامیان کم می کند.

موساد تروریست ها را بسیج می کند

برخی از سازمانهای اطلاعاتی خاص در داخل و خارج منطقه و البته با ارتباطی که  با رژیم صهیونیستی دارند، به دنبال آن بودند تا تروریستهای داعش را از سوریه، عراق و برخی از کشورهای منطقه به جنوب یمن انتقال دهند، و این مساله اتفاق افتاده است. تروریست های  بوکوحرام و الشباب نیز از نیجریه و سومالی (به یمن) انتقال داده شدند.

 

دلیلی موجه و آشکار بر هماهنگی تروریست ها و اسراییل

در حالی که این روزها تروریست ها و در راس آن داعش در مناطق مختلف جهان دست به کشتار و تجاوز و تهدید می زنند تنها منطقه ای که هیچ گاه از سوی تروریست های داعش مورد تهدید قرار نگرفته و عملا نیز مورد تعرض واقع نشده سرزمین های اشغالی است.

تروریستهای مرتبط با القاعده به واسطه همکاری با موساد هرگز به منافع اسرائیل در هیچ نقطه دنیا حمله نمی کنند و حتی در جریان جنگ اخیر اسرائیل علیه غزه، داعش از رویارویی با این رژیم خودداری کرد .

ارتباطات موساد و داعش

 یک مقام سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد": نام داعش را برای این سازمان انتخاب کرد که کلمه اختصاری اصطلاح خدمات سرّی سازمان اطلاعات اسرائیل است.



وی که نامش فاش نشده؛ با بیان اینکه داعش ساخته و پرداخته سازمان اطلاعات اسرائیل است، افزود:  اسرائیلیها نتوانستند نامی مانند موساد برای داعش بیابند به همین سبب نام عربی برای آن انتخاب شد که بیانگر تبعیت این شبکه از اسرائیل است.

این مقام صهیونیست گفت: موساد این اسم را طی نامهای به سازمان اطلاعات انگلیس پیشنهاد کرد.

ادوارد اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی امریکا فاش کرد که سازمانهای اطلاعاتی امریکا، بریتانیا و موساد با همکاری یکدیگر گروه دولت اسلام عراق و شام (داعش) را تشکیل دادند.

اسنودن گفت سرویسهای اطلاعاتی سه کشور، با استفاده از استراتژی که از آن با نام لانه زنبور سرخ یاد میشود، این سازمان تروریستی را تشکیل دادند تا قادر باشند تمامی افراط گرایان جهان را در یک جا جمع کنند.

اسناد آژانس امنیت ملی امریکا به پیادهسازی اخیر استراتژی لانه زنبور سرخ، با تشکیل شعارهای اسلامی و مذهبی و با هدف حمایت و پشتیبانی از اسرائیلی اشاره دارد.

بر اساس اسنادی که اسنودن منتشر کرده، تنها راه حل برای حمایت و پشتیبانی از کشور یهودی، تشکیل یک دشمن در نزدیکی مرزهای آن است.

انتهای پیام/ح

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار