سردار جزایری در جمع خبرنگاران:

بازدید از مراکز نظامی خط قرمز ما است

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: خط قرمز ایران در مذاکرات بازدید از مراکز نظامی است و این اجازه به هیچ‌وجه داده نخواهد شد.
کد خبر: ۴۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ - 09April 2015

بازدید از مراکز نظامی خط قرمز ما است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال حضور مصردرنبرد عربستان و کشورهای ائتلافی علیه یمن اظهار داشت: به نظر می رسد که ائتلافی که عربستان و تعدادی از کشورهای هم پیمانش علیه کشور یمن صورت داده اند عملاً با شکست مواجه شده و بعید است که مصر دست به چنین خطر راهبردی بزند و امیدواریم که مسئله یمن به زودی حل شود.

وی در ادامه با اشاره به آزادسازی استان نینوا تصریح کرد: در گذشته کمتر کسی فکر می کرد،  که نظام عراق پا برجا بماند و برخی کشورها به دنبال آمریکایی ها سعی می کردند نظام عراق را دچار اضمحلال و سقوط کنند، اما همانطور که می بینیم امروز این نظام پا برجا بوده و در برابر مشکلات ایستاده است. امیدواریم موفقیت های بیشتری برای کشور عراق حاصل شود و به زودی همه بخش های این کشور آزاد شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر کمک مستشاری ایران به کشور عراق اظهار داشت: بارها اعلام کردیم کمک های ما به عراق فقط در زمینه کمک های مستشاری و در جهت استقلال این کشور است.

سردار جزایری در پایان با اشاره به توافق لوزان خاطر نشان کرد: بازدید از مراکز نظامی خط قرمز ما است و همانطور که در گذشته به طرف غربی اجازه داده نشده بود در آینده نیز این اجازه صادر نخواهد شد.
 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها