سردار فضلی:

رسانه‌ها وقایع دفاع مقدس را تحریف نکنند

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور از رسانه‌ها خواست تا در تعریف دفاع مقدس تحریفی انجام ندهند و گفت: برخی از گزارش‌های پیرامون زمان جنگ کمی اغراق‌آمیز است.
کد خبر: ۴۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ - 31March 2015

رسانه‌ها وقایع دفاع مقدس را تحریف نکنند

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار "علی فضلی" جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه راهیان نور متعلق به همه مردم شریف ایران است، اظهار کرد: مردم ایران هوشمندانه از این اقدام اثرگذار استقبال میکنند و با وجود اینکه شرایط جوی در سال جاری با رحمت الهی همراه بود، اما استقبال از راهیان نور کمتر از سال گذشته نبوده است.
 
وی ادامه داد: امروز با عنایت خداوند راهیان نور به اوج خود رسیده است و همه دستاندرکاران این عرصه با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب جهت اجرای این موضوع اهتمام بخشیدهاند.
 
جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه در راهیان نور اقدامات فراوانی را پیش رو داریم، افزود: راهیان نور یک حج فرهنگی و بصیرتی است. با استفاده از راهیان نور میتوان دوران دفاع مقدس و یاد شهدا را زنده نگه داشت.
 
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تأکید کرد: اردوهای راهیان نور به بلوغ رسیده است و توسعه کمی و کیفی مناسبی در این زمینه داشتهایم.
 
سردار فضلی با اشاره به اینکه سردار فضلی با اشاره به اینکه 43 زیارتگاه ایجاد شده در 1308 کیلومتر مرزهای درگیر جنگ تحمیلی با عراق، افزود: ما در کشور 51 اردوگاه و زائرسرا برای اسکان زائران شهدا داریم که به صورت مردمی اداره میشود و همه دستگاهها در ساماندهی این موضوع و توسعه زیرساختها نقش دارند.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امسال آمادگی پذیرش 6میلیون زائر را فراهم کردهایم، گفت: این کار ارزشمند و بیبدیل مردمی با مشارکت مردم گسترش پیدا کرده است.
 
وی با اشاره به بعضی از اظهارنظرها پیرامون اعزام اجباری دانشآموزان به اردوهای راهیان نور، گفت: حجم عظیمی از دانشآموزان برای اعزام به اردوهای راهیان نور ثبتنام کردهاند، که با توجه به زیرساختهای محدود، امکان اعزام همه آنها میسر نیست، و شهادت میدهم که نهتنها به اجبار، بلکه با اکراه هم هیچ دانشآموزی به اردوهای راهیان نور اعزام نمیشود.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار