استاندار سیستان و بلوچستان:

توسعه و پیشرفت‌ در عمق کشور با کنترل دقیق مرزها حاصل می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید به معیشت مرزداران و حامیان امنیت توجه جدی داشته باشیم، و بدانیم توسعه و پیشرفت‌ در عمق کشور، در گرو دید خوب و کنترل دقیق مرز است.
کد خبر: ۴۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ - 30March 2015

توسعه و پیشرفت‌ در عمق کشور با کنترل دقیق مرزها حاصل می‌شود

به گزارش دفاع پرس، "علی اوسط هاشمی" استاندار سیستان و بلوچستان در استقبال از سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی کشور در فرودگاه زاهدان گفت: این استان با تهدیدات و نگرشهای متفاوتی در حوزه امنیتی و انتظامی روبرو است، که این تهدیدات تنها محدود به مرز نیست، و از این رو باید با نگاهی کلان و اجتماعی به آن نگریست.
 
هاشمی خواستار توجه ویژه فرماندهان، مسئولین و مدیران ارشد نظام به مرزهای استان شد و افزود: امنیت نعمت و حیاتی است برای همه مردم، و در امنیت ملاحظه کاری وجود ندارد. باید به معیشت مرزداران و حامیان امنیت توجه جدی داشته باشیم، و بدانیم توسعه و پیشرفت در عمق کشور، در گرو دید خوب و کنترل دقیق مرز است، و اگر آسودگی، امکانات و آرامش را به مرزداران و مرزنشینان بدهیم و دغدغه نداشته باشند ما نیز در عمق کشور دغدغه و نگرانی نخواهیم داشت.
 
استاندار سیستان و بلوچستان  یکی از گامهای موثر در امنیت استان را جلب مشارکت مردم منطقه در حفظ و حراست از کیان کشور دانست و تصریح کرد: مردم این استان شریک زندگی یکدیگر هستند، و تفاوتی بین شیعه و سنی نیست، و اقوام و مذاهب با هم یار و یاورند؛ که این خود مصداق وحدت است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها