در نشستی با حضور سرهنگ ادیبی

خادمین و مسئولین یادمان‌های دفاع مقدس تجلیل شدند

نشست مشترک دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و قرارگاه‌های تابعه با مسئولین و خادمین یادمان‌های جنوب در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ - 30March 2015

خادمین و مسئولین یادمان‌های دفاع مقدس تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در این نشست که با حضور سرهنگ نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور و سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان برگزار شد، مسئولین یادمانها به بیان مشکلات و ارزیابی حضور زائرین و کاروانها پرداختند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور طی سخنانی در این نشست با اشاره به حرکت بزرگ راهیان نور گفت: در هیچ کجای کشور این چنین کار فرهنگی عظیمی انجام نمی شود و باید این تلاش ها بیشتر شود.

ادیبی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین بار این حرکت فرهنگی بر دوش خادمین و مسئول یادمانها است، افزود: بیش از یک میلیون نفر در طول بازه حضور کاروانهای راهیان نور در جنوب از یادمانهای عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید میکنند.
 
در ادامه این نشست سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) با اشاره به نقش مسئولین و خادمین یادمانهای شهدا اظهار کرد: خادمین و مسئولین یادمانها نقش راهبری در حرکت بزرگ راهیان نور دارند.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه سال به سال بر حضور زائرین افزوده شده است، گفت: دستگاههای مختلف باید با همافزایی و مشارکت همه چیز را آماده حضور کاروانهای راهیان نور کنند تا زائرین با خاطره خوش این مناطق را ترک کنند.
 
در پایان این جلسه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تقدیم هدایایی از خادمین و مسئولین یادمانها تجلیل کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار