غرفه "راه ماندگار" میزبان هر ساله زائران جنوب/ برپایی غرفه فرهنگی در هویزه، شلمچه و اروند

"راه ماندگار" عنوان نمایشگاهی از محصولات فرهنگی است که این روزها در برخی یادمان‌های دفاع مقدس جنوب دیده می‌شود.
کد خبر: ۴۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ - 29March 2015

غرفه

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، شلمچه یکی از مقاصد بازدید زائران راهیان نور این روزها پذیرای جمعیت زیادی از بازدیدکنندگانی است که به شوق استشمام عطر شهدا به مناطق عملیاتی جنوب میروند. ازجمله غرفههایی که در یادمانهای عملیاتی جنوب هر ساله برپا میشود غرفه فروش محصولات فرهنگی است.

از جمله این غرفهها غرفه "راه ماندگار" است که این روزها در یادمان شلمچه و برخی دیگر از یادمان های عملیاتی برپا شده است. سی دی، کتاب، محصولات فرهنگی از جمله محصولات این غرفه ها هستند که در فضای بزرگی در معرض دید عموم مردم قرار می گیرد.

رجبی زاده مسئول فروش غرفه "راه ماندگار" در خصوص مکان های برپایی این نمایشگاه گفت: این غرفه ها در یادمان های هویزه، شلمچه و اروند از سوی سپاه پاسداران برای سومین سال برپا می شود.

وی همچنین افزود: در سال گذشته این غرفه در پارکینگ شلمچه برپا شد اما امسال با نگاه ویژه مسئولان غرفه را در نزدیکی ساختمان یادمان شلمچه احداث کرده ایم.

دفاتری با مضمون سبک زندگی ایرانی اسلامی، تصاویر شهدای هشت سال دفاع مقدس، علما و مفاخر علمی و فرهنگی کشور نیز برای گروه سنی نوجوان در این غرفه در نظر گرفته شده است. همچنین در بخش صوت و تصویر سی دی های متنوعی از مستندات پیرامون مسائل بین المللی و مسائل روز جامعه به چشم میخورد.

کتابهای دفاع مقدس از محصولات اصلی این غرفه است. کتاب های مطرح در حوزه دفاع مقدس از جمله مجموعه رسم خوبان در میان محصولات فرهنگی به معرض نمایش گذاشته شده است.

در گوشه ای از غرفه قاب عکس های کوچک و بزرگ، سیاه و سفید و رنگی از شهدا جا خوش کرده اند. زیر برخی از آنها اسم شهید نوشته شده است و برخی دیگر گمنام روی قفسه ها آرام گرفته اند. از مسئول غرفه دلیل قاب عکس ها را میپرسم. "اینها یادگاری خانواده های شهدا به غرفه است. هر کدام از عکس ها را خانواده یکی از شهدا به اینجا آورده و به غرفه اهدا کرده است."

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها