تکذیب خبر رسانه‌های سعودی درباره ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران

فرمانده ناوگروه سی‌وسوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، ادعای یکی از سایت‌های وابسته به کشورهای منطقه درباره اجبار ناوگروه ایران به ترک خلیج عدن توسط ناوهای مصری را تکذیب کرد.
کد خبر: ۴۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶ - 29March 2015

تکذیب خبر رسانه‌های سعودی درباره ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی نداجا، ناخدایکم کرمانشاهی فرمانده ناوگروه سی و سوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نداجا) اظهار داشت: طبق برنامه پیشبینی شده ناوگروه سیوسوم نداجا که اوایل بهمن ماه سال گذشته ماموریت برونمرزی خود را به مقصد شرق آسیا از اسکله منطقه یکم بندرعباس ترک کرده بود، پس از 70 روز دریانوردی هماکنون در راه بازگشت به میهن اسلامی است.

کرمانشاهی با اشاره به اظهارات یکی از سایتهای وابسته به کشورهای منطقه که ادعا کرده بود ناوهای مصری در راه ورود به خلیج عدن ناوهای ایرانی را مجبور به ترک منطقه کردهاند، ضمن تکذیب این ادعا گفت: در طول مأموریت با هیچ یک از شناورهای کشور مصر برخوردی نداشته، و در زمان اعلام ادعای سایت مذکور در بندر کوچین کشور هندوستان حضور داشتند.

فرمانده ناوگروه سی و سوم نداجا در ادامه تأکید کرد: ماموریتهای دریانوردی نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن جهت برقراری امنیت کشورهای تجاری و اعلام پیام صلح و دوستی برای کشورهای منطقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار