فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزبانی عراق هم میزبان راهیان نور است/ برقراری امنیت در دو سوی مرز ایران و عراق

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امسال به نوعی مرزبانی کشور عراق میزبان راهیان نور است این در حالی است که امنیت در کامل ترین شرایط در دو سوی مرز بر قرار است و هیچ مشکلی تا کنون نداشتیم.
کد خبر: ۴۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ - 28March 2015

مرزبانی عراق هم میزبان راهیان نور است/ برقراری امنیت در دو سوی مرز ایران و عراق

سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور در گفتگو با خبرنگار انتظامی " دفاع پرس " گفت: خداوند را سپاسگذاریم که توفیق خادم شهدا بودن و توفیق ادامه راه دادن شهدا را به همه مرزبانان داده است.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات تامینی برای ایجاد امنیت برای زائران راهیان نور در مرزها خاطر نشان کرد: خوشبختانه بر اساس تجارب گذشته برای سفر راهیان نور وظایفی بر عهده مرزبانی گذاشته شده است که بر همین اساس کل فرماندهی مرزبانی استان خوزستان یعنی هنگ دشت آزادگان، هنگ خرمشهر، دریابانی آبادان و فرمانده مرزبانی ایلام با هنگ مرزی دهلران و مهران، فرماندهی مرزبانی کرمانشاه با هنگ سومار، هنگ قصر شیرین، هنگ ثلاث باجانی و هنگ پاوه و در مرزبانی کردستان هنگ مریوان و هنگ بانه میزبان همه زائران هستند و خدمات ویژه ای را به زائران ارائه می کنند

سردار رضایی با اشاره هماهنگی های مرزی صورت گرفته ایران با مربانی عراق گفت: طی اجلاس های مرزی که با کشور عراق داشتیم به هماهنگی های لازم برای تامین امنیت در مناطقی که زائران حضور پیدا می کنند دست یافتیم.

وی با بیان اینکه مرزبانان عراق نیز میزبانان راهیان نور هستند اظهار داشت: درست است که ما زمانی هشت سال با کشور عراق در جنگ بودیم ولی کسانی که امروز در مرزبانی عراق فعالیت می کنند جدای از آن افراد هستند و به نوعی مثل ما فکر می کنند و به مانند ما از دولت صدام آسیب دیدند. صدام بیش از آنکه با ما در جدال بود بیشتر با مردم خود تعارض داشت.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان عراق به نوعی میزبان راهیان نور هستند. امسال نیز به نوعی این اتفاق افتاده و مرزبانی کشور عراق نیز میزبان راهیان نور هست این در حالی است که امنیت در کامل ترین شرایط در دو سوی مرز بر قرار است و هیچ مشکلی تا کنون نداشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار