امیر پوردستان:

خودباوری بزرگترین دستاورد دفاع مقدس است

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از یادمان‌های دوران دفاع مقدس، بزرگترین درس و نعمت دفاع مقدس را تقویت روحیه اعتماد به‌نفس و خودباوری جوانان این مرز و بوم عنوان کرد.
کد خبر: ۴۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ - 01April 2015

خودباوری بزرگترین دستاورد دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس از خوزستان، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در یادمانهای دوران دفاع مقدس، درباره دستاوردهای دفاع مقدس گفت: زمانی که انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران به پیروزی رسید و مستشاران خارجی به امید تسلیم شدن مردم کشورمان از ایران خارج شدند، جوانان ایران اسلامی با گوش دادن به فرامین رهبرشان توانستند با تکیه بر توانمندیهای داخلی، به مرحله خودباوری و خود اتکایی برسند.

وی با اشاره به اینکه خودباوری و کسب اعتماد بهنفس بالاترین ثمره دفاع مقدس محسوب میشود، عنوان کرد: در بخش آموزشهای نظامی به جوانان آینده ساز کشورمان از تجربیات دوران دفاع مقدس استفاده کرده و همواره این اندوخته های ارزشمند را به این عزیزان یادآور میشویم.

امیر پوردستان سپس به نقش جوانان و تأثیر دفاع مقدس بر روی این افراد بیان داشت: سربازانی که نمایشگاههای دفاع مقدس را برپا می کنند کسانی هستند که روزهای جنگ تحمیلی را از نزدیک درک نکردند اما همین جوانان به عشق شهدا شبانه روز کار می کنند تا چنین نمایشگاهها و یادمانهایی را برای بازدید عموم مردم مهیا سازند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با یاد آوری این مطلب که هر ساله در چنین ایامی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشورمان سفر می کند، اظهارداشت: هرساله در چنین ایامی به غرب و جنوب غرب کشورمان سفر میکنم که در این سفرها نکته قابل توجه، استقبال روز افزون مردم از راهیان نور و بازدید از سرزمینهای نور است البته تمام این سفرها نیز داوطلبانه و خودجوش صورت می گیرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها