به دنبال تجاوز نظامی عربستان به خاک یمن/

یمنی‌ها علیه حمله عربستان سعودی به کشورشان راهپیمایی می کنند

منابع خبری در یمن اعلام کرده‌اند که مردم این کشور امروز در اعتراض به حمله عربستان سعودی به کشورشان در صنعا راهپیمایی خواهند کرد.
کد خبر: ۴۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ - 26March 2015

یمنی‌ها علیه حمله عربستان سعودی به کشورشان راهپیمایی می کنند

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از العالم، خبرنگار شبکه خبری العالم صبح امروز گزارش داده است: از مردم یمن دعوت شده است تا عصر امروز با برگزاری تظاهرات گسترده در مرکز شهر صنعا تجاوز نظامی ارتش رژیم سعودی و همپیمانانش به مناطق مختلف کشورشان را محکوم کنند.

جنبش انصار الله یمن تجاوزگری ارتش رژیم سعودی را اعلام جنگ علیه یمن توصیف و تأکید کرد: ملت یمن با شجاعت با این جنگ ظالمانه علیه خودشان مقابله خواهند کرد.

وی هشدار داد عملیات نظامی علیه یمن، منطقه را بهسمت جنگی گسترده خواهد کشاند.

در همین حال، شبکه تلویزیونی دولتی یمن اعلام کرد: تجاوزگری سعودی علیه یمن با محکومیت گسترده مردمی در این کشور مواجه شده است و آنها تأکید میکنند که این حملات وحشیانه رژیم سعودی باعث تقویت وحدت جبهه داخلی شده است.

جنگندههای ارتش رژیم سعودی با مشارکت 10 کشور دیگر از جمله پنج کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس از نیمهشب چهارشنبه حملات خود به مناطق مختلف یمن بهویژه شهر صنعا را آغاز کردند که در جریان آن تاکنون دهها نفر کشته و شماری زخمی شدند.

خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: در حملات ارتش رژیم سعودی مناطق مسکونی شمال شهر صنعا هدف قرار گرفت.

در حملات هوایی رژیم سعودی همچنین فرودگاه بین المللی صنعا، پایگاه هوایی الدلیمی، پادگان نیروهای ویژه در پایتخت یمن و پایگاه هوایی العند در استان لحج در جنوب این کشور هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/ک.ح

 

نظر شما
پربیننده ها