خاطرات فرماندهان دفاع مقدس در "شناسنامه"

کتاب "شناسنامه" دربردارنده گفت و گوهایی است که در برنامه «شناسنامه» سیما با افراد تاثیرگذار جریان انقلاب اسلامی انجام و با همین عنوان از سوی انتشارات جام جم منتشر شده است.
کد خبر: ۴۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ - 22March 2015

خاطرات فرماندهان دفاع مقدس در

گروه فرهنگی دفاع پرس: کتاب "شناسنامه" دربردارنده گفت و گوهایی است که در برنامه «شناسنامه» سیما با افراد تاثیرگذار جریان انقلاب اسلامی انجام و با همین عنوان از سوی انتشارات جام جم منتشر شده است.

گفتو گوی صریح و صادقانه با بیش از 50 چهره شاخص انقلاب اسلامی و رجال موثر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور در برنامه تلویزیونی "شناسنامه" مجالی برای ثبت و ضبط تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی را فراهم آورده است.

در بیشتر این گفت و گو ها، شنیده ها یا ناشنیده های دفاع مقدس، ترجیع بند مشترک خاطرات مهمانان برنامه بوده است. برخی خاطرات و اشاره های مصاحبه شوندگان برای نخستین بار مقابل دوربین یک برنامه تلویزونی واگویی شده است. از سوی دیگر، بیشتر مطالب مربوط به دفاع مقدس در برنامه های هفتگی شناسنامه پراکنده است.

از همین رو در برنامه ریزی شبکه سه سیما برای هفته دفاع مقدس سال 1393، برنامه شناسنامه فرصتی ویژه یافت تا از بیان خیل عظیم یادگاران عزیز دفاع مقدس، خاطرات هفت رزمنده و فرمانده دیروز و امروز را بازخوانی کند.

جلد سوم کتاب شناسنامه، از مجموعه گفتوگوهای جذاب با چهره های ارزشمند انقلاب اسلامی است. گفت و گوی هفتگی شناسنامه با فرماندهان و مسئولان مرتبط با دفاع مقدس تشکیل شده که به ترتیب تاریخ پخش، گردآوری و تدوین شده است.

در این کتاب که به همت موسسه جام جم به چاپ رسیده، مصاحبه افرادی چون محسن رفیق دوست، امیر دریابان علی شمخانی، سرلشکر یحیی رحیم صفوی، سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، سرتیپ پاسدار محمد کوثری و.... آورده شده است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب یا شماره 22920780-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها