تحریم کالاهای خارجی توسط زائرین یادمان شهدای هویزه

زائرین یادمان شهدای هویزه، عهدنامه‌ی تحریم خرید کالاهای خارجی را امضاء کردند.
کد خبر: ۴۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴ - 16March 2015

تحریم کالاهای خارجی توسط زائرین یادمان شهدای هویزه

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی عهدنامهای مبنی بر نهضت تحریم کالاهای خارجی بر روی پارچهای تنظیم و زائران یادمان شهدای هویزه آن را امضاء میکنند.

در این عهدنامه نوشته شده ما امضاءکنندگان این عهدنامه برای پیشرفت و آینده اقتصادی کشورمان، حمایت از برادران و خواهران تولید کننده، مقابل به مثل نسبت به تحریم دشمنان و همچنین اطاعت از فرامین و لبیک به رهبر عزیزمان، با شهدای هویزه عهد میبندیم که خرید کالای خارجی که مشابه داخل دارد را تحریم مینمایم و خود را ملزم به تبلیغ و ترویج این اصل علمی، دینی و ملی میدانیم.

شهر هویزه در ده کیلومتری جنوب غربی سوسنگرد، مرکز یکی از بخشهای دشت آزادگان است. دشمن در آغاز جنگ تحمیلی با اشغال شمال و شرق هویزه آن را محاصره کرد. در عملیات هویزه در تاریخ 15/10/59 رزمندگان از این منطقه نفوذ کرده و به محل استقرار هوشمند در جنوب کرخه هجوم بردند و هشتصد نیروی عراقی را اسیر کردند که این تعداد تا آن روز جنگ بیسابقه بود.

با شروع پاتکهای دشمن، نیروهای خط مقدم عملیات که گروهی از پاسداران هویزه، حمیدیه، اهواز و گروهی از دانشجویان پیروی خط امام بودند در محاصره قرار گرفتند و تعدادی از آنان از جمله سید حسین علم الهدی فرمانده سپاه هویزه به شهادت رسیدند.

در طی عملیات بیت المقدس در اردیبهشت سال 61 منطقه هویزه با رمز یا علی ابن ابی طالب(ع) آزاد شد و پیکرهای این شهدا در مکانی که امروز به عنوان یادمان شهدای هویزه است، کشف شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار