نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین:

شهدا رسم بندگی را به اثبات رساندند

کنگره 600 شهید شهرستان تاکستان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴ - 14March 2015

شهدا رسم بندگی را به اثبات رساندند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین،حجت الاسلام والمسلیمن "عبدالکریم عابدینی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در اولین کنگره سرداران، امیران و 600 شهید شهرستان تاکستان که روز گذشته با حضور گسترده مردم و مسئولین برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان تاکستان گفت: هم ما به محضر شهدا آمده ایم، هرکجا پرچمی برافراشته است پرچمی از حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) است و مکتب مقاومت و ایستادگی ما در دفاع مقدس برگرفته از عبرت ها و درس های عاشورا است.

نماینده ولی فقیه در قزوین در ادامه افزود: شهدا پای گفتارشان ایستادند، توجه شهیدان به خدا بود و رسم بندگی را به اثبات رساندند و خداوند می فرماید: فرشتگان را به سوی آنان فرستادم . نگران زن و فرزند نباشید.

وی در خصوص ولایت مداری رزمندگان و شهدا گفت: شهدا در وصایای خود به مردم سفارش کردند دنبال رو پیامبران باشید و امام را یاری کنید و تنها نگذارید.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره بزرگان شهرستان تاکستان، مرحوم حضرت آیت الله موسوی شالی را روح بزرگ منطقه خواند به روح بزرگ وی درود فرستاد

گفتی است یادواره 600 شهید شهرستان تاکستان همزمان با روز شهید با حضور خانواده ایثارگران و مسئولین استان و شهرستان روز گذشته با اجرای سید جواد هاشمی و با برنامه گروهای  هنری و نمایشی شهدا برگزار شد و از اسنادجمع آوری شده خانواده شهدای شهرستان رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار