سردار کارگر مطرح کرد

آمادگی ستاد مرکزی راهیان‌نور جهت واگذاری مدیریت یادمان‌های دفاع مقدس به وزارتخانه‌ها

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به دیدار دست‌اندرکاران و مسئولان این ستاد با رئیس جمهور گفت: مشکلات زیر ساختی مناطق راهیان نور را به عنوان چالش‌های پیش روی خدمت رئیس جمهور اعلام و عرض کردیم ما آمادگی داریم مدیریت یادمان‌های دفاع مقدس را در اختیار وزارتخانه‌ها قرار دهیم.
کد خبر: ۴۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷ - 11March 2015

آمادگی ستاد مرکزی راهیان‌نور جهت واگذاری مدیریت یادمان‌های دفاع مقدس به وزارتخانه‌ها

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار بسیجی "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در گفتوگویی به مناسبت 20 اسفند، روز ملی راهیاننور گفت: پیروز واقعی دفاع مقدس مردم بودند و هر جایی که نظام نیازمند حضور مردم بوده است، پای کار آمدند.

وی درباره خدمات ستاد راهیان نور به زائرین یادمانهای دفاع مقدس اعلام کرد: تمام برنامههای کاروانهای راهیان نور توسط ستاد مرکزی راهیان نور مدیریت میشود و تناسب و تعادل در این برنامهها وجود دارد.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور درباره خدمات رسانی به زائرینی که با وسایل نقلیه شخصی در مناطق حضور پیدا میکنند، گفت: زائرینی که با وسایل نقلیه شخصی و در قالب اردوهای خانوادگی در یادمانهای دفاع مقدس حضور پیدا میکنند توسط خادمان مستقر در یادمانها هدایت میشوند.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: یکی از برنامههایی که در پی اجرایی کردن آن هستیم تدارک استراحتگاهها برای زائرین است. حضور در استراحتگاههای پیش بینی شده برای عموم مردم آزاد خواهد بود و ما در این مناطق، مانع حضور هیچ زائری نخواهیم شد.

وی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان و دستاندرکاران ستاد مرکزی راهیان نور با رئیس جمهور گفت: مشکلات زیر ساختی مناطق راهیان نور را به عنوان چالشهای پیش روی خدمت رئیس جمهور اعلام کردیم و عرض کردیم که ما آمادگی داریم مدیریت یادمانهای مختلف را در اختیار وزارتخانهها قرار دهیم.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور تصریح کرد: انتظار عنایت ویژهای از سوی مجلس نسبت به راهیان نور داریم. باید سرفصل ویژهای در وزارتخانهها برای کمک به راهیان نور در نظر گرفته شود.

سردار کارگر گفت: طبق برنامه ریزیهای اعمال شده پیش بینی میکنیم تا سال 1404 طوری پیش برویم که دیگر نیاز به اختصاص بودجه برای اردوهای راهیان نور از سوی دولت نباشد و مردم برای ایجاد و راهاندازی کاروانهای زیارتی همانند سایر کاروانها اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از این گفتوگو از مشخص شدن حدود تجاوز رژیم بعثی عراق در خاک جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: متاسفانه در طول مدتی که اردوهای راهیان نور راه اندازی شده است، هیچ حد و مرزی درباره نفوذ رژیم بعثی انجام نشده بود که امسال یکی از برنامههای ما پیگیری این مسئله بود.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نورادامه داد: ما آمادگی داریم کاروانهای زیارتی عتبات عالیات که در مسیر اردوهای راهیان نور هستند، بتوانند از مناطق ایلام، قصرشیرین، سرپل ذهاب و بازی دراز و همچنین منطقه شلمچه بازید کنند.

سردار کرگر در پایان خاطر نشان کرد: شعار سال گذشته اردوهای راهیان نور "ما ایستادهایم"  بود و شعار امسال "ما میتوانیم" است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار