با حکم فرمانده معظم کل قوا؛

سردار اشتری به عنوان فرمانده ناجا منصوب شد

فرمانده معظم کل قوا در حکمی سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری را به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب و از تلاشهای بی‌دریغ و مؤثر سردار سرتیپ احمدی‌مقدم در دوره تصدی فرماندهی این نیرو تشکر و قدردانی کردند.
کد خبر: ۴۲۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹ - 09March 2015

سردار اشتری به عنوان فرمانده ناجا منصوب شد

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار اسماعیل احمدی مقدم در همایش روسای پلیس راهنمایی و رانندگی دقایقی پیش از نیروی انتظامی خداحافظی کرد.

وی در اخرین اظهاراتش گفت: من به ملت و کشورم عشق میورزم و برای همه آرزوی توفیق دارم. اگر تشویق و تنبیهای در سازمان صورت گرفت تنها برای انجام امور بوده است که هیچ کدام از آنها از روی غرض نبوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر موفقیتی در سازمان بود ناشی از همت نیروها و اگر ضعفی بود ناشی از کمکاری من بوده است لذا از همه همکاران آرزوی حلالیت دارم.

شایان ذکر است حضرت آیت الله خامنهای فرمانده معظم کل قوا در حکمی سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری را به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب و از تلاشهای بیدریغ و مؤثر سردار سرتیپ احمدیمقدم در دوره تصدی فرماندهی این نیرو تشکر و قدردانی کردند.


متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
نظر به تعهد و شایستگی و حسن سوابق خدمتی و بنا به پیشنهاد وزیر محترم کشور و جانشین فرمانده کل قوا در امور نیروی انتظامی، شما را به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب می کنم.
لازم است اقدامات شایسته دوران تصدی سردار سرتیپ احمدیمقدم نظیر؛ ارتقاء فضای اسلامی و انقلابی ناجا، صیانت از کارکنان خدوم و توجه جدی به معیشت آنان، تقویت مرزبانی و کاهش تخلفات جادهای تداوم یابد و رعایتهای دقیق در بهبود خدمات انتظامی و برنامهریزی مستمر و ابتکار عمل لازم در برقراری امنیت و آرامش اخلاقی و اجتماعی، دنبال شود.
از قوای سهگانه، بویژه وزارت کشور، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، صدا و سیما، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور، انتظار میرود که در شرایط حساس کنونی، حمایتهای لازم از نیروی انتظامی را در ابعاد مادی و معنوی، به عمل آورند.
از تلاشهای بیدریغ و مؤثر سردار سرتیپ احمدیمقدم در دوره تصدی فرماندهی آن نیرو، تشکر و قدردانی مینمایم.
توفیق شما و همه کارگزاران ناجا و حامیان این نیروی عظیم را از خداوند متعال مسئلت میکنم.
سیّد علی خامنهای
۱۸/ اسفند ماه / ۱۳۹۳به گزارش دفاع پرس سردار سرتیپ پاسدار "حسین اشتری" پیش از این به مدت 9 ماه جانشین فرمانده نیروی انتظامی بود. وی ریاست پلیس اطلاعات و امنیت کشور نیز در کارنامه خود دارد. سردار اشتری از رزمندگان سالهای دفاع مقدس است که در عملیاتهای مختلفی حضور داشته است.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناصر حسینی
|
-
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
0
با سلام خدا قوت سعی گردد بیشتر به معیشت کارکنان اهمیت داده شود واقعا در مذیقه هستند و حقوق آنها کفاف 10روز از ماه را نمی کند با تشکر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار