یادواره شهدای سادات فارس/

فرمانده سپاه فجر فارس: انقلاب ما امروز زنده تر از هر روز دیگری است

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: انقلاب اسلامی ما امروز زنده تر از هر روز دیگری است و در عالم می درخشد.
کد خبر: ۴۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴ - 05March 2015

فرمانده سپاه فجر فارس: انقلاب ما امروز زنده تر از هر روز دیگری است

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار غلامحسین غیب پرور در یادواره شهدای سادات فارس با اشاره به حضور دو شهید گمنام اظهار داشت: ما تا هفته گذشته نیز تصور نمیکردیم که جلسه ما مزین به حضور شهدای گمنام شود که این مسئله خود جای تأمل دارد.

وی تاکید کرد: برگزاری یادواره شهدای سادات با حضور شهدای گمنام را برکات خداوند است.

دبیر کل کنگره سرداران و 15هزار شهید استان فارس با بیان اینکه 65 درصد از این شهدا بین سن 17 تا 25 سال دارند، گفت: اینها پیام دارد که دفاع مقدس ما را غالباً جوانها اداره کردند و بیشترین فراوانی در میان شهدای سادات مربوط به 20 سالههاست.

سردار غیب پرور با بیان اینکه ۲۱ نفر از شهدای سادات استان روحانی هستند، اظهار داشت: ما دین خود را از علما یاد گرفته ایم و عاقبت به خیری ما در این است که دست ما از دست آن گرفته نشود.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: در میان شهدای سادات اقشار مختلف صنوف چون بخشدار، پزشک، تعمیرکار، راننده و غیره وجود دارد و این نشان میدهد که در دفاع از این انقلاب تمام اقشار مختلف مردم حضور یافتند به همین دلیل امام راحل فرمود، مردمان این زمان از مردمان عصر رسول خدا(ص) و حضرت علی(ع) بالاترند.

دبیر کل کنگره سرداران و 15هزار شهید استان فارس با اشاره به اینکه طلایهدار 15 هزار شهید در استان فارس، آیتالله دستغیب از فرزندان حضرت زهرا(س) است، گفت: علمای بزرگ ما و فرزندان حضرت زهرا(س) حقیقتاً در صف مقدم هستند و از این 838 شهید سادات، 21 نفر از روحانیان سادات هستند.

غیبپرور با تأکید بر اینکه همیشه دین و ایستادگی خود را از روحانیت آموختهایم، گفت: باور داریم که عاقبت بخیری ما در همین است و هیچگاه از ما جدا نخواهد شد گرچه خیلیها میخواهند این اتفاق بیفتد.

در ادامه،فرمانده سپاه بقیة الله شیراز نیز در این یادواره بیان کرد: در راستای برگزاری اجلاسیه بزرگ سرداران و شهدای فارس در سال ۹۰ و با فرماندهی سپاه فجر استان، یادواره های تخصصی شهدا در استان آغاز شد.

جواد قناعتی افزود: ابتدای امسال کار اجرایی یادواره شهدای سادات آغاز شد و کمیته های ۱۲ گانه کارهای اجرایی آن نیز تشکیل شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار