قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)

با بهره گیری از جوانان تحصیلکرده گام های بزرگی برای خودکفایی برداشته ایم

سردار عبداللهی گفت: جوانان تحصیلکرده بزرگترین سرمایه و مایه مباهات این کشور می­باشند و ما مفتخریم که توانسته­ ایم با استفاده از توان نیروهای جوان تحصیلکرده همچون دوران دفاع مقدس گام­های ارزشمندی را در جهت خودکفایی و استقلال کشور برداریم
کد خبر: ۴۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰ - 05March 2015

با بهره گیری از جوانان تحصیلکرده گام های بزرگی برای خودکفایی برداشته ایم

به گزارش سرویس دفاعی امنیتی دفاع پرس در مراسمی با حضور سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص)، علیرضا رزمحسینی استاندار کرمان، ابوالقاسم سیفاللهی شهردار کرمان، اعضای شورای شهر و مدیران این استان، عملیات اجرایی 9 گانه شهر کرمان در مجموعه پالیز برگزار شد.

ابوالقاسم سیفاللهی شهردار کرمان که در مراسم آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه در شهر کرمان سخن میگفت، با اشاره به این که قرارگاه خاتمالانبیاء(ص) به خاطر حرمت رزمندگان لشکر 41 ثارالله و به حرمت سردار سلیمانی به کرمان توجه ویژهای دارد، تاکید کرد: حضور قرارگاه خاتم و سپاه، نقطه عطفی در استان کرمان و جنوب شرق کشور است و امروز اجرای این 9 پروژه با نام فاطمه زهرا (س) و با یاد دوران دفاع مقدس کلید میخورد.

وی با بیان این که توسعه شهر کرمان در سایه شعار توسعه استاندار کرمان بر محور ولایت و توسعه محقق میشود تاکید کرد: با فضای همدلی و همراهی که در کرمان بهوجود آمده است به توسعه دست مییابیم.

سیفاللهی افزود: نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی هم حمایت و پشتیبانی خود از عملیات اجرایی پروژههای 9گانه کرمان اعلام کردهاند و امیدواریم فصل نو و نوینی در عمران شهری و توسعه شهر کرمان آغاز شود و کرمانی شایسته دیار کریمان داشته باشیم.

همچنین علیرضا رزمحسینی، استاندار کرمان اظهار داشت: بعضیها فکر میکردند دولت تدبیر و امید که سر کار آمد نگاه متفاوتی به سپاه دارد، اما حجت الاسلام و المسلمین روحانی در جمع فرماندهان سپاه بر خلاف تصور عدهای گفت، قرارگاه خاتم­ الانبیاء(ص) باید مانند گذشته کارهای اساسی را ادامه دهد و این تفکر دولت است.

وی افزود: نباید در استان کرمان فقر، روستاهای محروم و مهاجرت داشته باشیم در حالی که این خطه دارای ثروت و منابع فراوانی است.

رزمحسینی با تاکید بر این که باید فضای آبادانی، دیانت و فرهنگی در کشور ایجاد شود و فضای سیاسیکاری را باید رها کرد، اضافه کرد: ماموریت گروههای سیاسی باید برای توسعه کشور باشد و به این ترتیب گروه سیاسی دارای هویت میشود و تابلوی هر گروه سیاسی به خدماتی است که ارائه میدهد.

در ادامه سردار عبداللهی که در ادامه مراسم کلنگ زنی پروژه­های نه گانه عمرانی شهر کرمان در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه باهنر کرمان سخن می­ گفت، به تاریخچه تاسیس و سیر فعالیت­ های سازندگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در کشور اشاره کرد و گفت: قرارگاه توانسته است در ربع قرن فعالیت خویش در جهت تحقق رسالت انقلابی خود مبنی بر حفظ انقلاب و دستاوردهای آن و کمک به سازندگی کشور تلاش نماید.

سردار عبداللهی همچنین با اشاره به پتانسیل عظیم قشر دانشگاهی افزود: جوانان تحصیلکرده بزرگترین سرمایه و مایه مباهات این کشور می­باشند و ما مفتخریم که توانسته­ ایم با استفاده از توان نیروهای جوان تحصیلکرده همچون دوران دفاع مقدس گام­های ارزشمندی را در جهت خودکفایی و استقلال کشور برداریم.

وی ادامه داد: اگر امروز افتخار بهره­ برداری از پروژه­ های بزرگی همچون فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، کارخانه تغلیظ مس سونگون، آزادراه حرم تا حرم و ده­ها پروژه ملی دیگر نصیب ما شده است حاصل اعتماد به همین جوانان تحصیلکرده ای است که همچون بسیجیان دوران دفاع مقدس در عرصه­ های اقتصادی خالصانه و ایثارگرانه حماسه می­ آفرینند.

گفتنی است، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) امروز طی مراسمی با حضور فرمانده این قرارگاه، استاندار کرمان، شهردار کرمان، اعضای شورای شهر و مدیران این استان در تالار پالیز کرمان، عملیات اجرایی 9 پروژه شهری را به صورت همزمان با نام مبارک حضرت فاطمه(س) در شهر کرمان آغاز کرد.

طراحی، مطالعات اولیه و ساخت تقاطعهای غیرهم­سطح شامل بلوار ابوذر- امام خمینی و بلوار قدس، بلوار الغدیر- هوانیروز و راهآهن، بلوار شهید صدوقی- بلوار راه آهن، بلوار جمهوری اسلامی- بلوار امام جمعه، بلوار صدوقی- بلوار فیروز، طرح میدان آزادی، بلوار بهشتی- بلوار سمیه، بلوار بهشتی- میدان ولیعصر از پروژههایی است که قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) اجرای آن­ها را در شهر کرمان آغاز نمود.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها