مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان:

پیام حضور پیکرهای شهدا، بیداری و نجات از غفلت است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: شهدا آمده‌اند که بگویند اینجا جای بندگی است و ما را ازغفلت زدگی نجات دهند.
کد خبر: ۴۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲ - 04March 2015

پیام حضور پیکرهای شهدا، بیداری و نجات از غفلت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان در آیین تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام در بخش کاظم آباد، اظهار داشت: شهدا آمدهاند که بگویند اینجا جای بندگی است و ما را ازغفلت زدگی نجات دهند.

ابوالحسنی افزود: در قرآن به مقام و جایگاه شهدا بسیار اشاره شده است که از برگزیده ترین جایگاهها است.

سرهنگ پاسدار محمد مهدی ابوالحسنی بیان کرد: از امروز این زمین آستان مقدس نامیده میشود زیرا جایی است که دو تن از شهدای منطقه مجنون در آن آرام میگیرند و اگر تمام خوبیهای این جمع را هم یک جا جمع کنیم باز این دو شهید اجرشان پیش خدا بیشتر است و ما باید شفاعتشان را با التماس از آنها درخواست کنیم.

وی با بیان اینکه همهی ما در کارهای دنیاییمان غرق شدهایم، گفت: اینها تا در جبهههای جنگ بودند برای نجات ما جان دادند و الان که دوباره دچار غفلت زندگی شدهایم دوباره برای نجات ما آمدهاند.

ابوالحسنی ادامه داد: شهدا آمدهاند که بگویند اینجا جای بندگی است نه زندگی. اینها آمدهاند دنیا زدگی را از ما دور کنند و در حقیقت پیام حضور پیکرهای شهدا، بیداری و نجات از غفلت است.

در پایان ابوالحسنی ضمن تشکر از استقبال پرشور مردم شریف کاظم آباد تاکید کرد: این دوشهیدی که توفیق شهر شما شده از مجنون و منطقه فاو هستند و من به صورت ویژه عرض میکنم امروز که ما بدون هیچ دردسری وارد کربلا میشویم، از جان گذشتگی این شهدای مجنون است که راه کربلا را برای ما که آرزوی خودشان بود باز کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها