سردار ابراهیمی:

لزوم تلاش جهت خودسازی و مجاهدت در عرصه جهاد اکبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: هشت سال دفاع مقدس جهاد اصغر بود و شهدا خوب عمل کردند و امروز ما در جها اکبر باید خوب عمل کنیم.
کد خبر: ۴۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴ - 06March 2015

لزوم تلاش جهت خودسازی و مجاهدت در عرصه جهاد اکبر

به گزارش دفاع پرس از شیراز، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس در مراسم میعاد با شهدا با حضور شهدای گمنام در دانشکده فنی شهید باهنر شیراز اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس با همه سختیها و مشقتها، زمان جهاد اصغر بود و شهدا به خوبی درخشیدند. اما امروز ما در جهاد اکبریم و پاسداری از خون شهدا هم جزیی از جهاد ماست. ما هم باید خوب عمل کنیم.

سردار خداداد ابراهیمی افزود: با آمدن شهدا به شهرها و کوی و برزن از آن ها تشکر می کنیم و به آن ها می بالیم که مردانه در مقابل 40 کشور ایستادند و جان خویش را فدا کردند.

این یادگار دفاع مقدس افزود: از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و از سال 57، دشمن با مقوله های مختلف ترور، تخریب و راه اندازی پان ترکیسم، پان عربیسم و... می خواست ایران را تقسیم و کردستان و خوزستان را از ایران جدا کند که موفق نشد.

سردار ابراهیمی تاکید کرد: اما ارتش امروز ما این آمادگی را دارد که حتی بدون دخالت سپاه، در یکی دو ساعت اسراییل را نابود کند.

لازم به ذکر است که شهدای گمنام پس از ورود به شیراز، در مراسم مختلف در جمع ادارات، ارگان ها، مراکز علمی و پژوهشی، مذهبی و ... در جمع آحاد مختلف مردم برای تجدید بیعت با آرمان های نظام اسلامی حضور پیدا می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها