رویایی که تحقق یافت +عکس

نه «حاج حسین» می داند که یک سال بعد، دست چپ خود را از دست خواهد داد و در اسفند سال 65 به شهادت خواهد رسید، نه «حاج احمد» تصورش را می کند که تا پایان جنگ، زنده بماند و 17 سال بعد به شهادت برسد.
کد خبر: ۴۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳ - 03March 2015

رویایی که تحقق یافت +عکس

به گزارش دفاع پرس، عکسی که می بینید، به مناسبت سالگرد شهادت "حاج حسین خرازی" منتشر می شود. این عکس، دو تن از فرماندهان بزرگ سال های دفاع مقدس را در کنار هم نشان می دهد. نفر سمت راست، "حاج حسین خرازی" فرمانده "لشگر14 امام حسین(ع)" و نفر بعد، "حاج احمد کاظمی" فرمانده "لشگر 8 نجف اشرف". این عکس احتمالا در بهار سال 61 گرفته شده است. فرماندهان سپاه، سرفراز از آزادسازی بخشهای وسیعی از خاک میهن، به آینده دفاع و جهاد می اندیشند.


حالا "حاج حسین" فرماندهی هزاران نفر از بچه های اصفهان را بر عهده دارد به نام "تیپ 14 امام حسین(ع) و "حاج احمد" هم علمدار شیرمردانِ "نجف آباد" است، به نام "تیپ 8 نجف اشرف".  حالا این دو شده اند اسطوره های استان اصفهان و عشق بچه حزب اللهی هایش. حالا همه برای رهایی کربلا و آزادی "قدس" کمربندها را محکم بسته اند. بی خبر از آن که دست تدبیر الهی، آزمون "فرزندان روح الله" را به شکلی دیگر رقم زده است.


نه "حاج حسین خرازی" می داند که یک سال بعد، دست چپ خود را از دست خواهد داد و در اسفند سال 65 به شهادت خواهد رسید، نه "حاج احمد کاظمی" حتی تصورش را می کند که تا پایان جنگ، زنده بماند و 17 سال بعد از آتش بس به شهادت برسد. نه آنان و نه امام شیردلشان، نماندند تا نظاره گر باشند چگونه دوستداران، شاگردانشان و همرزمانشان، پرچم خود را در عراق، سوریه و لبنان برافراشته اند و چگونه رویاهای "شیرمردان حزب الله" یک به یک در حال تحقق یافتن است و بی شک این به برکت خون دل ها و عرق جبین آن مردان در میادین خون و آتش است.


شادی روحشان صلوات

 

 

منبع:جهان

نظر شما
پربیننده ها