در دیدار با مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان تاکید شد

احصاء نقش شایسته زنان در باغ موزه دفاع مقدس خوزستان

مشاور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در امور مشارکت زنان در دفاع مقدس با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۴۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷ - 03March 2015

احصاء نقش شایسته  زنان در باغ موزه دفاع مقدس خوزستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از اهواز، بتول دوس علی وند مشاور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در امور مشارکت زنان در دفاع مقدس با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مشاور مدیرکل در امور زنان ضمن ارائه گزارشی از نقش زنان در دفاع مقدس گفت: برنامهای مختلف در حوزه زنان برای سال 94 برنامهریزی شده است.

دوس علیوند به تشکیل کمیتهی دائمی در استان جهت برگزاری جشنوارهی اسوههای صبر و مقاومت زنان در خوزستان اشاره و زمان آن را همزمان با میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در ایام هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر تبادل نظر کرد.

مشاور مدیرکل در امور زنان در بخش دیگری از گفتگوی خود به کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس خوزستان اشاره کرد و افزود: با توجه به نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس باید از همه ظرفیت خواهران استان جهت نشان دادن فعالیتهای زنان در دفاع مقدس در زمینههای پشتیبانی، امداد، معرفی شهدای زن و... استفاده کرد.

بتول دوس علی وند به راه اندازی کارگروهی در حوزه زنان جهت تسریع در احصاء نقش زنان در دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: اگر این کارگروه به ریاست امور بانوان استانداری و دبیری مشاور زنان در اداره کل حفظ آثار تشکیل شود میتوان به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده نسبت به این امر مهم اقدام کرد.

خانم دکتر موالی زاده مدیرکل امور بانوان استانداری ضمن استقبال از جشنواره اسوههای صبر و مقاومت زنان تصریح کرد: با حضور اعضای کمیته جهت برنامه ریزی برگزاری جشنوارههایی در این راستا جلسهای برگزار خواهد شد.

وی افزود: جلسه ای با موضوع برنامه ریزی دقیق جهت به نمایش گذاشتن نقش شایستهی زنان در دفاع مقدس در پارک موزهی استان خوزستان خبر داد. 

انتهای پیام/.

نظر شما
پربیننده ها