دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر سوره ماه اعلام کرد

۱۰ اردیبهشت سال ۹۴؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر سوره ماه

هنرمندان برای شرکت در بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه تا ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ فرصت دارند متون نمایشنامه خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۴۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲ - 05March 2015

۱۰ اردیبهشت سال ۹۴؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر سوره ماه

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، آثار ارسالی که موضوع آنها حول محورهای ارزشهای دینی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خانواده الگوی ایرانی، ادبیات کهن اسلامی و ایرانی، چشم انداز ایران ۱۴۰۴، آثاری که بر اساس خاطرات، رمان و داستانهای منتشر شده توسط انتشارات سوره مهر با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اقتباس نمایشی شده باشند در اولویت بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه خواهند بود.

طبق اعلام فراخوان جشنواره آثار در دو مرحله منطقهای و سراسری برگزار میشود و متقاضیان برای حضور در جشنواره (در استانها و تهران)، بایستی مشخصات نمایشنامه مورد نظر خود را در سایت دبیرخانه مرکزی جشنوارهها به نشانی www. artfest. ir ثبت و به همراه مدارک خواسته شده به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

دبیر خانه جشنواره به آثار راه یافته به جشنواره منطقهای مبلغ پانزده میلیون ریال و نمایشهای راه یافته به جشنواره سراسری تا سقف چهل میلیون ریال پس از اجرا در جشنواره کمک هزینه پرداخت میکند.

جشنواره مناطق تئاتر سوره ماه نیمه دوم مرداد و شهریور ۱۳۹۴ و جشنواره سراسری آن ۱۱ تا ۱۷ مهرماه ۱۳۹۴ برگزار میگردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار