سردار همدانی عنوان کرد

تشکیل «بسیج سازندگی» در سوریه

جانشین قرارگاه امام حسین(ع) گفت: یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب در صدور فرهنگ اسلامی، راه‌اندازی بسیج سازندگی در سوریه است، که در این کشور با نام «جهاد البناء» ایجاد شده است.
کد خبر: ۴۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷ - 01March 2015

تشکیل «بسیج سازندگی» در سوریه

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی بسیج سازندگی، بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری تأسیس شده و در حال حاضر وظایف بسیاری را برعهده گرفته است، ازجمله سازندگی، عمران، آبادانی کشور، محرومیتزدایی، اقتصاد مقاومتی و... به گونهای که فعالیتهای این سازمان الگویی برای دیگر کشورها شده است.

در این راستا و در ادامه صدور فرهنگ انقلاب اسلامی به کشورهای اسلامی، بسیج سازندگی در کشور سوریه به همت جوانان این کشور راهاندازی شد.

در این خصوص سردار همدانی، جانشین قرارگاه امام حسین(ع) و مشاور فرمانده کل سپاه اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که حرکتهایی را در آن سوی مرزها ایجاد کرد، که به بیداری اسلامی در کشورهای مختلف اسلامی منجر شد.

وی با اشاره به حرکتهای مردمی در سراسر کشورهای اسلامی، عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران این حرکتها را به خوبی پیش بینی کرده بود.

جانشین قرارگاه امام حسین(ع) بیان کرد: یکی از بهترین دستاوردهای این انقلاب در صدور فرهنگ اسلامی، راهاندازی بسیج سازندگی در سوریه است، که در این کشور با نام «جهاد البناء» ایجاد شده است.

سردار همدانی گفت: بسیج سازندگی سوریه همانند الگوی ایرانی خود، جوانان و مردم این کشور را به منظور بازسازی مناطق محروم و جنگ زده، خدمت رسانی به مردم و... بسیج کرده است.

فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله(ص) اظهار کرد: امروز بسیج سازندگی سوریه مردم آن کشور را بسیار امیدوار کرده است و خوشبختانه مردم کشور سوریه نیز از این اقدام انقلاب اسلامی حمایت همه جانبه کردهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار