تقدیر مجلس از سپاه برای برگزاری رزمایش گسترده پیامبر اعظم ۹

۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای ضمن تقدیر از برگزارکنندگان نهمین رزمایش گسترده پیامبر اعظم(ص) ۹ تصریح کردند: به‌کارگیری سلاح‌های پیشرفته و موشک‌های پیچیده و دقیق در این مانور نظامی، پیام گویا به سراسر جهان بود.
کد خبر: ۴۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷ - 01March 2015

تقدیر مجلس از سپاه برای برگزاری رزمایش گسترده پیامبر اعظم ۹

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی کل سپاه، ۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس در بیانیهای از رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۹ که در آبهای خلیج فارس توسط سپاه پاسداران برگزار شد، از نیروهای سپاه تقدیر کردند.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ (سوره انفال ـ آیه ۶۰)

مانور بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش پیامبر اعظم(ص) در سوقالجیشیترین نقطه دریایی کشورمان (ایران عزیز) بار دیگر قدرت نظامی ایران را به رخ مستکبران جهان کشانید.

با این رزمایش بزرگ و قدرتمندانه بارقهای از امید در دل مستضعفان جهان تابیدن گرفت.

این رزمایش به جهانیان نشان داد که علیرغم تحریمهای سخت مستکبران در پرتو عنایات الهی نسبت به مؤمنان و با اتکا به جوانان دانشمند میتوان به پیچیدهترین سلاحهای پیشرفته دست یافت.

بهکارگیری سلاحهای پیشرفته و موشکهای پیچیده و دقیق در این مانور نظامی پیام گویا به سراسر جهان بود که تحریمها هرگز قادر نیستند مانعی برای دستیابی مردان مصمم و آمادهسازان حکومت واحد جهانی به مدرنترین سلاحها باشند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان مجاهد آن، انتخاب زمان و منطقه حساس و شکوه این رزمایش را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیتاللهالعظمی امام خامنهای و ملت عزیز ایران اسلامی تبریک عرض میکنیم و از خداوند بزرگ موفقیت همه دستاندرکاران این اقدام خداپسندانه را خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار