سردار جزایری:

مصوبه مجمع تشخیص مصلحت، مسئله تازه‌ای نیست

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد انتخابات و عدم ورود نیروهای مسلح به گروهها، جریانات و احزاب سیاسی گفت: این موضوع مسئله جدیدی نیست و همواره مدنظر نیروهای مسلح بوده است.
کد خبر: ۴۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵ - 15February 2015

مصوبه مجمع تشخیص مصلحت، مسئله تازه‌ای نیست

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در پی تصویب «ممنوعیت ورود افراد نیروهای مسلح در دستهبندیهای سیاسی و جناحی در انتخابات و جانبداری از داوطلبان خاص» توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از بدو تشکیل تاکنون و در چارچوب فرامین و رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب از ورود در دستهبندیها، جناحبندیها و گروههای سیاسی اجتناب داشتهاند.

وی افزود: ارتقای سطح شناخت و بصیرت سیاسی همواره در دستور کار نیروهای مسلح قرار داشته و در این زمینه تلاش شده است آحاد نیروهای مسلح از درک و شناخت و تحلیل درست در مورد پدیدههای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، شناخت جریانات و گروههای همگرا و واگرا نسبت به انقلاب و نظام و سایر موضوعات مربوط برخوردار باشند.

جزایری با تأکید به اینکه «مصوبه شورای تشخیص مصلحت در مورد انتخابات و عدم ورود نیروهای مسلح به گروهها و جریانات و احزاب سیاسی، مسئله تازهای نیست»، گفت: نیروهای مسلح در چارچوب تدابیر امام و رهبری فراتر از گروه بندیهای سیاسی، به دنبال اجرای رسالت و مأموریت بزرگ حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزشهای آن بوده و بدیهی است در این راه حسب فرامین، قوانین و مقررات جاری با هر مانعی مقابله خواهند کرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در همه انتخابات گذشته کشور که بحمدالله به لحاظ صحت و درستی روند انتخابات، نظام سربلند بیرون آمده است، نیروهای مسلح یا در نقش حافظان آراء مردم و یا در کنار سایر شرکتکنندهها، در انتخابات حضور داشته و آراء خود را به صندوقها ریختهاند.

جزایری در پایان تأکید کرد: هرگاه انقلاب و نظام و کشور در هر زمان و در هر مکان با مشکل مواجه شود، نیروهای مسلح در برطرف کردن آن درصحنه حاضر خواهند بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار