افتتاح فاز دوم کارخانه تغلیظ مس سونگون

کاری که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در شرایط تحریم انجام داد

پروژه احداث فاز دوم تغلیظ مجتمع مس سونگون در استان آذربایجان شرقی با هدف تولید سالانه 150 هزار تن کنسانتره 26 درصد با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) افتتاح شد.
کد خبر: ۴۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶ - 07February 2015

کاری که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در شرایط تحریم  انجام داد

گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس: بر اساس اصل 147 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که نیروهای مسلح را در زمان صلح موظف به مشارکت در بازسازی و سازندگی میکند، و بر مبنای ابلاغ فرماندهی کل قوا در سال 1368 مبنی بر مشارکت مهندسی سپاه در بازسازی و سازندگی کشور، پس از جنگ با استفاده از تجارب گذشته بخشی از امکانات و منابع انسانی در سازمان مستقلی تحت عنوان قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) سازماندهی شده و وارد عرصه سازندگی شدند.

قرارگاه سازندگی خاتم که از بدو تأسیس تاکنون پروژههای گوناگونی را انجام داده است، به مرور زمان و با کسب تجربیات ارزشمند، اکنون به سطحی از توانمندی رسیده که میتواند پروژههایی بسیار عظیم را در رقابت با کارتلهای بزرگ جهان، با کیفیت و سرعت مناسب به اتمام برساند.

این قرارگاه که توانمندی صدور خدمات مهندسی خود به دیگر کشورها را نیز دارد، علاوه بر اجرای پروژههای عمرانی در ایران، در برخی کشورها نیز بنا به درخواست مسئولان آن کشورها، پروژههایی مهم را در دست گرفته و با موفقیت کامل آنها را به اتمام رسانده است.

یکی از پروژههایی که قرارگاه خاتم انجام آن را بر عهده گرفته «توسعه تغلیظ مجتمع مس سونگون» در ورزقان از توابع استان آذربایجانشرقی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار