برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر بسیج جامعه زنان در ۱۵ هزار پایگاه‌ بسیج

به‌منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی و ورزشی از سوی بسیج جامعه زنان در سطح ۱۵ هزار پایگاه‌ بسیج سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶ - 01February 2015

برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر بسیج جامعه زنان در ۱۵ هزار پایگاه‌ بسیج

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، لیلا استیری معاون روابط عمومی و امور بینالملل بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زنان نهتنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا کردند، بلکه در تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف نخست را زدند و با حضور در صحنه انقلاب اسلامی، توطئههای دشمنان را در عرصههای گوناگون فرهنگی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی ، سیاسی و... نقش بر آب ساختند.

وی در خصوص برنامههای بسیج جامعه زنان کشور در ایامالله دهه فجر اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا بهویژه شهدای زن که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسیدهاند و برگزاری نشستهای فرهنگی در تبیین اهداف انقلاب اسلامی ازجمله برنامههای ایام دهه فجر است.

معاون روابط عمومی و امور بینالملل بسیج جامعه زنان کشور بیان کرد: با هدف تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه زنان و خانواده، دهها میزگرد و نشست با موضوع زن در گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار خواهد شد که از مهمترین این نشستها میتوان به نشست علمی با موضوع «عدالت جنسیتی در گفتمان انقلاب اسلامی» با حضور بانوان نخبه و فرهیخته کشور اشاره کرد.

وی افزود: برگزاری نشستهای علمی با موضوع «زن مجاهد انقلاب اسلامی الگوی سوم در جهان» در صدا و سیمای جمهوری اسلامی با الگوگیری از  شهدای زن، بهویژه شهید شاخص سال ۹۳ یعنی شهیده «فوزیه شیردل» ازجمله برنامههای اجرایی بسیج جامعه زنان کشور در دهه فجر است.

استیری برگزاری جشن عزت و آزادی ملت ایران در سطح ۱۵هزار پایگاه مقاومت بسیج خواهران سراسر کشور، افتتاح ۲۸۸ مکان ورزشی مخصوص بانوان و برگزاری دوره توانمندسازی مدیران بسیج جامعه زنان کشور را از دیگر برنامههای بسیج جامعه زنان در این ایام دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار