لیبرمن:

حزب‌الله قواعد بازی جدیدی علیه رژیم صهیونیستی تحمیل کرد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی جنگ چهارم در غزه و جنگ سوم لبنان را حتمی و اجتناب‌ناپذیر می‌داند و می‌گوید حزب‌الله قواعد بازی را به آنها تحمیل کرده است.
کد خبر: ۴۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸ - 01February 2015

حزب‌الله قواعد بازی جدیدی علیه رژیم صهیونیستی تحمیل کرد

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، «آویگدور لیبرمن» با بیان اینکه «حزبالله قواعد بازی را تغییر داد و آنها را به ما تحمیل کرد»، میگوید: «جنگ سوم لبنان امری اجتنابناپذیر است».

لیبرمن در گفتوگو با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گفت: «جنگ چهارم غزه حتمی است همانطور که جنگ سوم لبنان امری اجتنابناپذیر است».

وی بر این باور است بازدارندگی رژیم صهیونیستی بعد از حمله هفته گذشته حزبالله به خطر افتاده و به علاوه پاسخ این رژیم کافی نبوده است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: «نباید اجازه داد که بگویند حماس به زانو در آمده چراکه دیدیم هفته گذشته آنها 10 راکت تست کردند. هر هفته شاهد هستیم که آنها خود و زرادخانههایشان را بازسازی میکنند».

لیبرمن گفت:«تردیدی وجود ندارد که قوانین بازی تغییر کرده است و حزبالله این قواعد را به ما تحمیل کرده است. ما پاسخ نمیدهیم اما به جای آن تصمیم داریم جلوی این حوادث را بگیریم. فکر میکنم این موضوع کاملا غیرمنطقی است. حزبالله قدرتمندتر، مصممتر و تهاجمیتر شده است».

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: «زمانی که وقت تصمیمگیری میشود، فرقی نمیکند که «آیزاک هرتزوگ» (رهبر حزب کارگر) باشد یا «بنیامین نتانیاهو» (رهبر حزب لیکود) چراکه در یک سمت، پوپولیسم قرار دارد و در سمت دیگر سادهلوحی. هیچ کدام برای انجام اقدامات قاطع، درک عمیق و قاطعیت ندارند. تنها «اسرائیل بیتنا» (حزب خود لیبرمن) میداند چگونه قاطع عمل کند، بقیه میان سادهلوحی و پوپولیسم در حرکت هستند. پیشرفت استراتژیک با «اسرائیل بیتنا» قابل دستیابی است».

 

انتهای پیام/ک.ف

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار