مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خبر داد:

افتتاح استودیو شاهد در یزد

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی استودیو شاهد با هدف ثبت تاریخ شفاهی هشت سال دفاع مقدس افتتاح شد.
کد خبر: ۴۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸ - 01February 2015

افتتاح استودیو شاهد در یزد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی  استودیو شاهد با هدف ثبت تاریخ شفاهی هشت سال دفاع مقدس افتتاح شد.

ابراهیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم آغاز به کار استودیو شاهد گفت: ثبت خاطرات و وقایع انقلاب و دفاع مقدس از اهمیت بالایی برای انتقال حماسه های شهدا و ایثارگران در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به نسل جوان و آیندگان برخوردار است.

مدیرکل بنیاد افزود: در سالهای گذشته به دلایل مختلف کمتر به مقوله ثبت خاطرات والدین شهدا، جانبازان و آزادگان توجه شده است و متا سفانه  تعدادی از این عزیزان به علت کهولت سن و جراحات ناشی از جنگ  به دیار باقی شتافتند و گنجینه ای غنی از خاطرات ناب دفاع مقدس را دست دادیم.

وی تاکید کرد آگاهی از رشادتها و حماسه های بزرگان یک کشور که تاریخ آن هستند، حق طبیعی همه آیندگان است و ما وظیفه خود می دانیم با انتقال این تاریخ غنی به آنان رسالت خود در ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت را به انجام رسانیم.

در استودیو شاهد با دعوت از خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران قرار است خاطرات این عزیزان ثبت و ضبط شده و برای تکمیل طرح مخزن در اختیار مرکز اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار