دبیر جشنواره موسیقی فجر در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد

توجه به موسیقی نواحی در جشنواره موسیقی فجر/ اجرای سرودهای انقلابی

دبیر سی‌امین جشنواره موسیقی فجر گفت: بخش استعدادهای درخشان و نسل دیگر در این دوره پیشرفت زیادی داشته است.
کد خبر: ۳۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴ - 01February 2015

توجه به موسیقی نواحی در جشنواره موسیقی فجر/ اجرای سرودهای انقلابی

"حسن ریاحی" دبیر سیامین دوره جشنواره موسیقی فجر در گفتوگو با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به برنامههای ویژه استانی این دوره از جشنواره گفت: امسال سعی کردهایم در سطح استانها و شهرستانها گروههای مختلفی را برای اجرا ترغیب کنیم و در کنار این موضوع موسیقی نواحی را نیز پررنگ تر داشته باشیم.

وی توجه ویژه این دوره از جشنواره موسیقی فجر را معطوف به بخش استعدادهای درخشان دانست و عنوان کرد: در این دوره تلاش کردهایم به بخش استعدادهای درخشان و نسل دیگر توجه بیشتری داشته باشیم چون بخش استعدادهای درخشان و نسل دیگر در این دوره پیشرفت زیادی داشته است.

ریاحی پیشرفتهای بخش استعدادهای درخشان و نسل نو را مربوط به آهنگ سازی و رقابتی دانست و افزود: آثار بسیار خوبی در بخش آهنگسازی و نسل نو استعدادهای درخشان به جشنواره سیام موسیقی فجر رسیده است که من فکر میکنم امسال در جشنواره در این بخش اتفاقات خوبی رخ بدهد.

دبیر سیمین جشنواره موسیقی فجر در بخش دیگری از این گفتوگو به حضور گروههای خارجی شرکت کننده در جشنواره اشاره کرد و گفت: گروههایی را که حرفی برای گفتن داشته باشند را در بخش بین الملل جشنواره خواهیم داشت، در بخش بین الملل نیز گروههای خوبی انتخاب شدهاند.

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر بازخوانی سرودهای انقلاب در این جشنواره نیز گفت: برنامههایی برای اجرای سرودههای انقلابی در دست اقدام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار